Gå til innhold

Signer HER om du IKKE har vaksinert deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

nope..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort det, og vil absolutt ikke gjøre det. Er mye mer redd sene bivirkninger fra vaksinen en den nesten harmløse sykdommen.

Men vi får se hvordan utviklingen blir framover, er foreløpig bare 10 uker på vei, og har god unnskyldning...men jobben min tilsier at jeg bør ta den så raskt som mulig... :(

Skrevet

Ikke jeg heller!

Skrevet

jeg har IKKE vaksinert meg, men så holder de fortsatt på med risikogruppene her i byen da, så har ikke hatt muligheten heller, men skal når det er min tur

Skrevet

Har ikke tatt den, siden de har vært fri lenge. Skal ta den når den kommer. Termin om 7 dager.

Skrevet

har ikke vaksinert meg og skal heller ikke gjøre det !!

Skrevet

har ikke vaksinert meg, er i uke 14. Ringte men de var fri for vaksiner, så tenkte kanskje det var et tegn.. har vært i tvil hele tiden om jeg skal ta den...

Skrevet

Er ikke vaksinert, og tror ikke jeg blir det heller.

Skulle ta den, men legen var tom, og så fikk sønnen min SI, kommer ikke til å vaksinere meg, for hvis han ikke klarte å smitte meg, så gjør ikke noen andre det heller :)

Skrevet

Jeg har ikke tatt den, og har heller ikke tenkt å ta den! Jeg satser på at kroppen og immunsystemet mitt gjør jobben sin!

Skrevet

Ikke vaksinert, kommer ikke til å gjøre det før ev etter fødselen, i så fall for å beskytte lille nurk mot smitte.

Gjest Sensitiv er gravid!
Skrevet

Har ikke vaksinert meg - og skal ikke vaksinere meg!

Skrevet

Toåringen med astma er akkurat ferdig med å ha influensa, og jeg har det nå. Ikke noe farlig i det hele tatt. Er glad vi har fått det, så slipper vi å høre på all masingen om vaksinen. Som jeg IKKE ville tatt uansett!

Skrevet

Har ikke tatt vaksinen og kommer nok ikke til å ta den heller...

Skrevet

har ikke tatt den, heller ikke fått mulighet til å ta den. Sambo og datter på tre har tatt den, usikker på om jeg skal ta den når så langt kommer.

Skrevet

Har ikke vaksinert meg, og tror ikke jeg kommer til å gjøre d heller selv om legen min har anbefalt meg å gjøre d så fort som mulig..

Skrevet

Har ikke vaksinert meg.. Kommer nok til å vaksinere meg helt i slutten av svangerskapet.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å gjøre det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...