Kystrøya Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Personlig gjør jeg ikke det. Gjør det jeg skal gjøre og så går jeg ut av badet ;p Mens mannen i huset, han kan godt sitte i 20 min og lese mens han gjør sitt fornødne. Er dette en mannegreie eller?? Deres måte å komme seg litt bort fra maset? ;p
hettinettifletti Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Nei det gjør jeg ikke, men mannen derimot kan sitte der en evighet og lese...... Tror dette må være en mannfolkgreie....
Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg må ha noe å lese på når jeg er på do. (Ikke under tissing da, for det går jo raskt). Men er det ikke noe å lese på når jeg bommelommer, blir det krise. Jeg har flere ganger i ren desperasjon lest på innholdsfortegnelsen på såpa på badet
erteposen + 4 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Jeg er ikke vant til at noen gjør det, hverken menn eller kvinner. Jeg vet en ikke griser til bladet, men jeg synes det er så ekkelt. Spesielt med de bunkene med blad som ligger på doen i åresvis:) Når huset er fullt av barn kan jeg lese overalt, og vaskerommet har liksom blitt en frisone.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Jeg er ikke mannfolk, og jeg leser på do. Foretrekker Vi Menn eller Donald. De kastes etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå