Gå til innhold

Huff.. Litt pinlig spørsmål her....


emiliesinmamma

Anbefalte innlegg

Men.. Fikk litt blod på papiret og trusen, morgenen etter at jeg og samboer hadde sex. Bare bittelitt (det var i går), og i dag, har det kommet bittelitt igjen i trusen, helt lys rosa, men ingenting på papiret.

 

Så tenker som så at det garantert er en sprukken blodåre, men man blir jo litt nervøs. Noen flere som har opplevd dette?

Man vil jo helst ikke se blod eller høre om det i svangerskapet:S

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakket med en lege idag om det samme,

Så lenge det er lite og frisk blod gjør det ingenting.

Kan være du hadde en festeblødning.

Helt normalt.

Jeg blødde mye idag, hadde veldig vondt i magen, å plutselig lå det en klump i do.

Så ja jeg hadde en spotanabort ikveld.

Det er min 4 spotanabort.

Skal til spesilist til mandag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det hørtes trasig ut, håpe at alt er i orden likevel. Masse lykke til på mandag da.

 

For å svare på ditt spørsmål, tror ikke det er festeblødning, er snart 6 uker på vei, så ville nok fått det litt tidligere ja.. Nei får bare være tålmodig å vente å se hva som skjer, har ikke blødd no mer i dag, så satser på at det er stopp nå. Skal kreve å få en tidlig ul i uke 8 eller 9, for å sjekke at det er liv. Har og hatt SA, senest for ett halvt år siden.

 

Ps: har fortsatt grusomt ømme bryster, sist gang hadde jeg ingen symptomer da det ikke var no liv, så krysser fingrene denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ville bare si at når jeg hadde en sa sist var jeg hos legen. Han sa det var helt normalt å blø litt under sv.skap, for da er slimhinnene veldig karfylte. Det har lett for å komme i forbindelse med seks. Tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg, for når jeg hadde min sa blødde jeg ganske mye friskt blod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar dere:) Ja får vente å se hva som skjer etterhvert. Har blødd litt mer i dag, men samtidig ikke hysterisk mye. Så planlegger å bare se det an, og ta en tidlig ul om ett par uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har opplevd det samme som deg i dag, bortsett fra at jeg ikke har hatt sex annet enn for tre dager siden.

Frykter det er mensen : (, men samtidig er det så lite at man blir forvirret.

 

Nå som jeg er 9 dager på overtid får man følelsen av å tenke at man er gravid, og det er jo trivelig og spennende. Jeg fikk altså litt blod på papiret og litt i truseinnlegget senere på dagen. Mye mindre enn om jeg skulle hatt mensen. Nå er jeg også nervøs for at det er noe "uhumskt". Men, man må vel bare være tålmodig.

 

: )Ingunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt graviditets test da? siden du er 9 dager på overtid? :) Ellers må vi bare være tålmodig ja, ikke no annet å gjøre så tidlig tenker jeg. Men er forberedt på det værste, men håper på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saralille

 

Ja, jeg tok tirsdag, da jeg var fem dager over. Da var det negativ test. Så tok jeg en test igjen i dag, ettersom jeg var litt utålmodig. Det var heller ingen blødning gjennom natten, så tatt i betraktning at det bare var litt blod i papiret og pittelitt på truseinnlegget i går, følte jeg at jeg kunne ta en test. La den på høykant mens jeg ventet på resultatet. Da kom det negativt svar ganske raskt. Så gikk jeg fra testen. Gikk og sjekket en gang til, men nei. Leste på papiret at den skulle ligge vannrett, så jeg la den vannrett før jeg gikk fra den igjen. Da jeg sjekket litt tilfeldig da jeg skulle kaste den, så jeg en lyserosa strek på det området som er avgjørende for om du får en positiv test. Hjelp! : ) Kan det være sant? Det er jo litt forvirrende, med tanke på at det tok kanskje et kvarter hvertfall etter at jeg hadde lest av testen. Det står at du ikke skal lese den av etter ti minutter. Så nå tror jeg at jeg må kjøpe en test til og ta litt senere, om et par dager kanskje, slik at jeg kan bli overbevist. Lar tvilen komme til gode, og håper at jeg er gravid selvfølgelig. Samtidig må jeg jo være litt tilbakeholden så jeg ikke blir veldig skuffet igjen. Jepp, vi håper på det beste!

 

Ingunn : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...