Nummer tre <3 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Vielsen starter kl 14 og det er ca 20 min å kjøre til lokalet vi skal ha middagen.. Blir det for tidlig med 17.00? Vi skal jo ta litt bilder i mellomtiden da.. Vielsen varer vel i en times tid også blir det vel litt bilder og surring og prating utenfor kirken etterpå.. Tenker at 18.00 kan bli sent? Blir rundt 50 gjester... Hva tror dere????
Gjøkeredet③ Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Vår vielse er også klokka 1400, og vi tenkte middag klokka 1700... Kirka ligger 15 minutters gange fra der resten av festen skal være, og ingen mulighter til å dra noen andre steder i mellomtiden, så kan liksom ikke drøye det så alt for lenge:o) Blir rundt 120 gjester...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Her skal vi også ha vielse kl 14 og mat kl 17. Da har vi god tid til å ta bilder, komme oss fra kirken og ta flere bilder før maten. ca 5 min å kjøre med bil til der vi skal spise middag. Men folk får bare spise før vielsen så går det fint å ha middag kl 17. Syns også 17.30-18 blir for sent å starte middagen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Vi har vigsel og fest i samme lokale. Og vi tar bilder før vigsel, dermed går det regnestykket veldig fint opp. Vigsel starter 16, tar ca 30 min ++ og så starter vel middagen 17, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå