Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 begynner å bli ganske oppgitt her. krangler om allt, skjeller meg ut på sms for eg søker barnebidrag og krangler om samvær å nå er han begynt å diskutere på fb i full offentlighet. aner ikkje kva eg skal gjere snart. har og trua me å skaffe advokat.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Drit i han, og ikke stress med å forsvare deg;) Ikke diskuter med ham. Det med advokat; han kan da bare skaffe seg advokat. Det er ikke noe en advokat kan gjøre, annet enn å sende deg noen brev. Da skaffer du deg advokat som sender brev tilbake. En advokat har ingen makt, og bestemmer ingenting. Det er det en dommer som gjør, og det kan han ikke skaffe seg;) DU vet sannheten og rettighetene du har. Han er uenig, og la ham bare tabbe seg ut offentlig;) Så gjør ingenting, og overse det han slenger utav seg.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 ja eg prøver å overse han men det begynner å gå på helsa laus. vil ha ein slutt på dette.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg anmeldte bf for trakassering/trusler for et par uker siden... Så nå har han vært inne til avhør. Jeg fikk dagen etter en tlf fra politiet, der de sa at ofte bruker en slik anmeldelse å hjelpe i seg selv..bare det at de må inn til avhør, og i tillegg hadde bf gått med på å ta en samtale på familivernkontoret, så jeg har nå bestilt time der. Så da håååper jeg at det ordner seg litt mellom oss. Jeg har fått mange stygge smser per dag, og i tillegg har han plaget folk rundt meg. F.eks. da jeg var ute og bare danset med en fyr, så fikk han fyren jeg danset med så mange trusler av bf, at han ikke tør ha kontakt med meg...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 bare et lite tips; loggfør,skriv ned hva han sier og skriver - og prøv å la vær å svare... vet det er vanskelig men det kan være lurt... lykke til;)
noLadyjustME Skrevet 16. november 2009 #7 Skrevet 16. november 2009 hei signerer anonym 20:51, også kan du begynne med å få slette han fra facebook, så slipper du ihvertfall hetsing der inne. Veldig trist at det skal være slik, ønsker deg bedre lykke klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå