Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Har et vennepar som gifter seg på New Zealand i midten av desember. Jeg har termin to dager før bryllupsdagen deres, derfor kan vi ikke dra. Ettersom de er i ferd med å etablere seg og ikke har ønskeliste har vi bare tenkt å gi et gavekort på en sånn butikk der man får tak i alt til hus og hjem. Kjedelig gave, kanskje, men enkel å gi for oss som er langt unna, og veldig brukbar. Mitt spørsmål er. Hva er passende pris. Jeg har ikke vært i så mange bryllup nemlig. De kom i vårt bryllup som også var i utlandet, men ga ikke gave (hvilket var helt på sin plass siden de brukte masse penger på reisen). Synes derfor at vi "skylder" dem er fin gave. Hadde vi ikke hatt termin når vi har hadde vi garantert dratt i brullupet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Personlig gir jeg aldri mindre enn 1500 kroner til et bryllup.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Vi gir 500 kr i bryllup, har ikke så mye og ta av, men vi er ofte flere som går smmen og kjøper gavekort eller en gave.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Vi ga 750 kr i gavekort sist vi var i bryllup, men vi har ikke så god råd(jeg er arbeidsledig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå