Gå til innhold

Lekker jeg fostervann????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en ubehagelig opplevelse nettopp. Hadde akkurat vært på do og tisset. Tørket meg og gikk inn på kjøkkenet for å lage mat. Kjente at det rant ut av meg og jeg kunne ikke kontrollere det.. Gikk på badet og der var trusa og buksa skikkelig våt..

 

Jeg skiftet og tok på bind.. Har ikke hatt noe lignende før.

 

Kan det ha vært fostervann eller har jeg bare tisset på meg uten å klare å kontrollere det,... det luktet ikke urin, heller..

 

Jeg er bare 25 uker på vei

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Det kan ha vært tynn utflod, det var jeg selv plaget med i svangerskapet. Men det kan også være fostervann.

 

Ta en telefon til føden, så får du sikkert komme inn på en sjekk. Og ikke kast bindet, de vil gjerne lukte på det når du kommer.

 

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...