Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 10 biffer for 149,- Ikke verst det! Nå kan jeg spise biff i lang tid fremover, hehe;)
Libido- Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 vil du ha et tips? om du går i kjøttdisken på kiwi får du hele, store biff stykker som er billigere enn go helg tilbudet ;-) Firstprice sin.
Himmel og hav Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Firstprice sin ytrefilet er kjempegod! Skeptisk som jeg er etter å ha testet noen firstpricevarer som ikke svarte til forventningene ( hvor ble det av jordbærene i jordbærsyltetøyet?),måtte jeg innse en lørdag at det eneste som lignet biff i kjøttdisken var firstprice ytrefilet...men så feil kan man ta, for siden det har vi ikke kjøpt noe annet!
Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Joda, jeg har kjøpt den flere ganger jeg altså. Men nå fikk jeg jo ferdig oppskjært og pakket hver for seg;)
*toppris* Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 her bli det biff til middag på søndag, har invitert svigers:) koselig:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Jepp, så her ble det biff, fløtegratinerte poteter og salat på samboeren og meg når Lillegutt hadde sovna
snuppeluppe Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Jeg har dårlig erfaring med gobit biffene. Mannen hadde laget i stand middag til oss en lørdag og poden hadde sovnet og vi skulle bare kose oss. I første biten fant jeg rester av årer- blodårer på kua. Ble poteter og saus til middag da. Var en skikkelig seig og stor åre. Det står bare kjøtt fra stofe på pakken, ikke hvor på kua det kommer fra. Kjøpte på nytt i dag og var ikke fornøyd med kvaliteten, var ikke renskåret alle biffene jeg så i butikken. Nå betaler jeg heller litt ekstra og får god kvalitet framover.
Tommage♀♂ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2009 Døøh, ikke ødelegg gleden min da! ;p Blir spennende å se på mine biffer da, om jeg godkjenner dem eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå