Gå til innhold

Gud, alle mine fødselshjelpere forsvinner bare


quiquita

Anbefalte innlegg

Ja, første plan var jo at barnets far skulle være ilag med meg på føden....men da forholdet vårt gikk til helvete når jeg var gravid i femte måned og han fikk seg ny samboer uten å fortelle meg det ELLER gjøre det slutt med meg først så ble han strøket fort som fødselshjelper...

 

Så min mamma....men hun tok vaksina i går, og ligger i syk på sofaen, spyr og har vondt! Så, det er vell ikke det beste støttet å vente seg derifra om fødselen skulle komme igang.

 

Det samme gjelder lillesøster, som også egentlig skulle være med på fødselen, men hun spyr og har diare....

 

Så nå går jeg rundt her, og pleier to syke familiemedlemmer, en dag over termin....og håper at fødselen ikke setter igang enda, slik at mamma kan bli frisk!

 

Jeg får ta med meg hunden på sykehuset eller noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, dette hørtes trasig ut!!

Du får legge deg i stablit sideleie og ikke gjøre noe som vil framskynde fødselen å håpe moren din kommer seg!

Jeg sliter og hvis samboer sku bli syk, men har da konkludert med at jeg føder alene.... Har faktisk ikke lyst å ha med meg noen andre enn han.... Tror og at jordmorene tar ekstra godt vare på de som ikke har noen med seg;)

Krysser fingrene for at moren din kommer seg fort, og at hun får bli med når barnebarnet kommer til verden!

God bedring til fødselshjelperene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur faktisk ikke det hadde vært så ille å fø uten mine hjelpere....Så lenge pappa ikke knekker foten slik at jeg må ta taxi alene til sykehuset, så ser jeg ikke så mørkt på det!

 

Mamma kvikner nå litt til under pleddet....og trur ikke babyen har tenkt seg ut før den må....Fikk bare panikk istad og følte at ingenting gikk min vei!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...