Panterjenta85 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Får mange spørsmål om hva vi ønsker at tulla skal få til dåpen. Og jeg er rett og slett helt blank! Har ingen idé om hva hun ønsker seg. Eneste svaret jeg har klart å gi er at jeg ikke har lyst til at hun bare skal få smykker. Hadde vært koselig å få noen bruksgaver, men hva har man bruk for da? Og som likevel kan følge en resten av livet, evt en stund iaffal... Syns dette er utrolig vanskelig! I tillegg er det jo snart jul, så vi må finne ut hva hun ønsker seg til jul også!! Jeg veit rett og slett ikke!! HELP....
Hikken Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Bøker (eks. den store barnsangboka, store eventyrbøker osv, det koster jo faktsik en del og hun vil ha glede av dem resten av livet )
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Tripp trapp stol Bæremeis Barnehagesekk - med utstyr Ullteppe fra ...(?) husker ikke med de er gode Sang, dikt, god nattbøker - Den store hvite serien fra Aschehough. De er nydelige Bestikk Ett smykke med smykkeskrin er vel obligatorisk Stol med bort fra ulike steder hvor dette selges. Gjerne med barnets navn, dåpsdato og et dikt
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Og en barnebibel! Det er vel en grunn for at man lar barn døpes;)
Collette Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Pledd fra Røros Tweed. http://www.rorostweed.no/barnepledd.htm Klær fra Nøstebarn/annen ull. Gåvogn Gavekort på leker Eventyrbøker Babyakebrett Gyngehest Smykker Sparebøsse
Panterjenta85 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2009 flere forslag? Bæremeis var det eneste jeg klarte å tenke på... Men de rørospleddene er jo nydelig også! Noen flere forslag? De store hvite bøkene har jeg en del av allerede..
Mamman til Philip ;-) Skrevet 15. november 2009 #8 Skrevet 15. november 2009 Kjøpte et sånt til tantebarntet: www.pledd.net Til lillegutt fikk vi: Godnatthistorier for gutter (Finnes for jenter) Singsong (sangkort) Olebrum bok Hardanger barneservice Sparebøsse Dåpsholder Gravert kniv Gravert Skje Bunadsølje Smykkeskrin Fotoalbum Penger (har egen konto) Til jul skal han ønske seg: Klær Badebalje Reisetrille Trehjulsykkel Drømmehagen kosedyr Barnas egen sangbok (Jon-Roar Bjørkvold) Den store sangboken (Lisa Aisato) Barnets første bok (Kari Grossmann)
Panterjenta85 Skrevet 15. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 15. november 2009 takktakk! Bunadssølje var det jeg kom på (for så å glemme igjen) her om dagen ja!! Flott! Nå gjelder det bare å huske det så lenge at man får sagt det til andre! hehe... Ellers har jeg sagt at jeg heller vil ha de tinnbollene (veit det finnes med harespor i iaffal) i stedet for bestikk. Syns de er så fine! Kom gjerne med flere forslag!!
Helverine Skrevet 15. november 2009 #10 Skrevet 15. november 2009 Vi visste ikke hva vi skulle gi snuppa vår i dåpsgave. Endte med at vi kjøpte en fin babydukke, som mamma strikket garderobe til Det har hun glede av i mange år fremover
mirredutt Skrevet 15. november 2009 #11 Skrevet 15. november 2009 Vi kjøpte tripp trapp stol til fadderbarnet vårt - stor suksess.. Koster jo litt, men til gjengjeld så har jo barnet stolen veldig lenge.
Panterjenta85 Skrevet 16. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 16. november 2009 vi har egentlig fått tilbudet om å få en brukt tripptrapp, så er litt i tvil om jeg da skal ønske en helt ny en. Forbrukeren i meg sier go ahead, kun det flotteste i riktigest farge er godt nok for snuppa mi, men de miljøbevisste sida i meg sier at pokker heller, det er altfor mange tripptrapper som bare blir kastet på dynga før de er utslitt.. Så blir nok til at vi overtar den gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå