Gå til innhold

Mannen borte tre uker før termin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg merker at jeg synes det er litt dumt at mannen in har avtalt møre med jobben 4 timer unna byen under te uker før termin.. Er i uke 35 nå og allerede plaget med litt vonde knnere, menssmerte.. tenk om han mister fødselen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, mannen min jobber på toget og han kan være i Bodø eller i Oslo og vi bor i Trondheim...

Skrevet

Min mann jobber i utlandet og kommer hjem to uker før termin. Jeg har omtrent ikke tenkt tanken på at han kan gå glipp av fødselen. Klart det KAN skje, men det er ikke så sannsynelig. Med en mann som er 4 timer unna ville jeg ikke ofret en tanke. De aller fleste fødsler gir skikkelige forvarsler.

Skrevet

huff håper det går bra! mest sannsynlig gjør det jo det, men kan ha forståelse for at du vil ha ham litt nærmere etter hvert. :) min mann var i Korea frem til ti dager før termin, han skulle egentlig komme hjem seks dager før men jeg klarte å grine meg til at han kom hjem enda noen dager tidligere...! og nå sitter vi her og venter, hihihi...

får satse på at det går bra med deres, lykke til! :)

Skrevet

Mannen min er i Riga helgen 3 uker før termin. Han skal på julebord. Jeg hadde vært med hvis det ikke hadde vært så nær termin. Jeg tviler på at fødselen starter 3 uker før, men hvis det skulle skje, kommer han jo hjem max to døgn etterpå.

Våre er født 9 dager før og 1 dag etter termin, så jeg tror ikke denne kommer 3 uker før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...