Gå til innhold

brun tykkflyteende utflod...tegningsblødninger eller slimpropp???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde for et par uker siden utflod som va brun me mye slim i.....mye på pairet og i truseinlegge, fikk ikke noe svar på ka d va. ringte da jordmora mi å ho spor om vi hadde hatt sex, om e hadde vondt i magen. hadde ingen av delene.vist e fikk vondt i magen måtte e ringe legevakta og vist e fortsatt hadde d dagen etter måtte e kontakte ho ijen. va vel 33 uka på vei da..... nevnte d for legen på kontroll sist, ho trudde d kunne være tegningsblødning.

Skrevet

Hei. Jeg fikk akkurat det samme i går o i dag etter at jordmor strippet meg. Veldig tyktbrunaktig slim.. Ganske mye på et punkt i truseinnlegget. Jeg har tenkjt at dette er slimproppen, men den kommer i deler da.. Flere som vet??

Skrevet

Når jeg skulle ha sønnen min for tre år siden, så gikk slimproppen noen timer før fødselen startet. Jeg lå i senga når den gikk, og den var ca ti cm lang, istappformet (?!) et par cm i diameter på det bredeste, blankt og litt gulaktig slim med en blodprikk i. (går utifra at dere tåler litt nasty detaljer etterhvert...)

Noe av den hadde nok gått tidligere også, men sånn så det ut rett før fødselen startet.

Skrevet

Oj, det hørtes stort ut med ti cm.. Mulig det bare er slim jeg har da.. Men det har i alle fall skiftet farge og konsistens.. Håper det er et tegn :)

Skrevet

jeg tror det er tegningsblødninger. For det var ikke kompakt.

Har termin 1 desember, og blei satt tilbake 6 uker!!! på UL. og ligger dog innen normalen, men godt over på symfysemålene. MEN INGENTING skjer : /

Egentleg kanskje like greit her jeg er alene hjemme med bissevovsen og de to andre barna mens mannen er på nattevakt . men det er så spennende!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...