vi blir 4 :o) Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 skjønner jo at den går før barnet fødes, men har alle en opplevelse hvor slimproppen går noen uker/dager før vannet går/riene begynner? Har ikke sett noe til den beryktede slimproppen enda, men kunne tenke meg å føde snart!! )
nrtoventesfebruar2010 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg tenkte jeg kunne svare deg på dette her for i dag når jeg var hos jordmor så snakket vi om dette og hun sa at det var heller få som faktisk merket at den gikk før en fødsel så hun sa til meg at du må ikke følge med på den for det er ikke alle den går hos. Håper det ble ett svar på spørsmålet ditt
vi blir 4 :o) Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 å så flott å høre da! Har termin på tirsdag, men begynte å bekymre meg her da jeg ikke har sett noe til denne beryktede proppen, og alle her inne snakker om at den kom i uke 32 +... Takk )
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Åååh, så godt å høre!!! Jeg har lurt på akkurat det samme. Ikke sett noen slimpropp, og vil føde nååååå!!!!!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Fant litt nyttig info ang. slimproppen! * Noen kvinner opplever at det noen dager før fødselen kommer rosafarget slim, kanskje blandet med noen dråper blod. Dette er et tydelig tegn på at det skjer noe med livmorhalsen, og det er stor mulighet for at fødselen starter i løpet av de påfølgende dagene. * Det kan også hende at slimet ikke kommer ut før litt ut i åpningstiden, når fødselen er godt i gang. * Andre ganger kan slimet gradvis komme ut, litt og litt, like før eller under fødsel, slik at du ikke merker det så godt.
Jahoo Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Er jammen ekkelt det slimet som kommer nå.. Jeg var hos jordmor som sjekket åpning og dette satte i gang noe. Hadde to cm åpning da.. Slimet har nå endret seg fra hvit til brunaktig og det kom en god del tidligere i dag.. Vil tro dette er slimproppen.. Mere tykt og en god del.. blødde bittelitt og.. Var ikke godt å bli strippet gitt.. en liten smakebit på hva som kommer :9
Maya&Leah*har født* Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Slimproppen min gikk ikke sist, eller den gikk men ikke før jeg var langt inne i fødsel. Husker den gikk rett før dem skulle ta vannet når jeg var på do! Så den trenger absolutt ikke gå før fødsel er i gang;) Jeg har ikke sett noe til den enda.. 38+1 idag! Og jordmor sier også til meg at den trenger absolutt ikke gå før rier\vannet går! Masse lykke til !!! Håper på baby i helgen jeg også.. hihi. Er jo lov å drømme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå