Gå til innhold

chicco ammeinlegg.

mamma til tre nydelige jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får man kjøpt disse? har vært på leting her men kan ikke finne dem noen plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk tak i dem på Barnas Hus. De kan også bestilles på www.apotekhjem.no!

Skrevet

Apotek1 tror jeg også har de...et eller annet apotek ihvertfall:)

Skrevet

Vet ikke om du bor i Oslo, men de hadde de i allefall på apoteket på hjørnet i Majorstuakrysset (husker ikke hvilken kjede det er) når jeg ammet førstemann.

Skrevet

Chicco ammeinnlegg er helt fantastiske!

Brukte papirinnlegg til førstemann, var såå sår hele ammeperioden. Med nr 2 for snart 3 år siden brukte jeg Chicco, og det var noe helt annet. Nesten ikke sår i det hele tatt, skikkelig behagelige i bruk.

Jeg er nå på leting etter disse, men har ikke funnet dem til nå. Finner dem ikke inne på det apoteket som er nevnt her ovenfor heller (apotehjem).

Noen som som kan hjelpe??

Klem fra

Skrevet

jeg kjøpte meg noen pakker i dag faktisk, på simo barnevognservice, dette var i bergen da, men de har vel denne butikken andre steder også.

godt å høre de er gode!!

Skrevet

Synes ikke chicco sine er noe gode, veldig tykke og suger ikke slik tykkelsen tilsier. (Kanskje de har noen nye no.) Hvis du finner de fra Nuby, er de myke og gode.

• 2 uker senere...
Skrevet

var inne på apotek 1 i dag å skulle handle fant en pakke me chicco sine amme innlegg... spurte etter flere pakker men disse har vist gått ut!!! hadde bare igjen den ene pakken å dem kunne heller ikke skaffe dem

Typisk syns de virka gode! fikk iallefall den ene pakken.

Skrevet

Apotek 1 ja!:) De er de beste!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...