Småtorsk Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Har så vondt i korsryggen, akkurat som menssmerter. Har blitt mer etter at jeg begynte med modningsaupunktur. Kan det være et tegn på at noe skjer? Har ikke kjent kynnere, så vidt jeg veit. (Er førstegangs, så jeg veit jo ikke helt åssen det eventuelt vil kjennes ut.) Litt teit å leite etter tegn, er 38+5 og veit jo godt at ting kan ta tid. Men vi lengter sånn! Og siden jeg ikke kjenner kynnere, vil jeg så gjerne kjenne noe....
Jahoo Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Er også førstegangs, men kan bare si at jeg har hatt slike menssmerter en stund.. Toppet seg virkelig nå som jeg har blitt strippet (gjort mer moden av jordmor). Men menssmerter og vondt i ryggen tyder på at du modnes.. Jeg tok sjekk hos jordmor nå og var to cm!
Småtorsk Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Whooohooo, noe skjer, da! Jeg føler med litt som et epletre, bare venter og venter på modning.....
quiquita Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Hehe...Du lille småtorsk som føler deg som ett epletre Du får meg til å skratte!! I love it!! Lykke til iallefall
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Hehe, apropos epletre - jeg føler meg som et eple. Trill rund... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå