Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Faren har alvorlige psykiske problemer og er helt uegnet til å ta seg av barn...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Og likevel så valgte du å få barn med fyren??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Mora hans døde etter at ungen var født, og det har han fått psykose av. Ja, jeg valgte å få barn med ham, og angrer ikke.
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ja,du kan overta fedrekvoten i enkelt tilfeller, men vet ikke om dette går under disse. Jeg selv fikk fedrekvoten på vårt første barn siden mannen min jobber offshore.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Er bare og søke det, legge ved lege atest.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Siden far kan overta permisjon dersom mor er syk så må jo det samme gjelde andre veien? Ring til ditt lokale NAV kontor å spørr, så får du vithe hva som gjelder i ditt tilfelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå