Gå til innhold

Er så imponert over dere jenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 8 har vi prøvd å bli gravide. Gått gjennom mange tunge stunder, og har liksom aldri følt jeg har fått skikkelig hjelp til problemet vi har. Jeg har meldt meg ut av prøving mer enn en gang, og skyvd tanken på å bli gravid langt bort.

På nyåret nå i år fikk vi endelig skikkelig hjelp, og det ble fortgang i utredning, og videre behandling.

Jeg sitter i skrivende stund, full av hormoner, og er egentlig bare veldig glad. Egguttak på mandag, så vil tiden etter det bli veldig spennende :)

Grunnen til dette innlegget er at jeg vil takke dere flotte jenter for all opplysning, erfaringer, og oppmuntrende innlegg. Det har vært helt fantastisk for min del, da jeg ikke har så mange i min omgangskrets som forstår seg på prøverørsbehandling.

Jeg har også vært inne på andre forum her på BIM, og jeg kan merke en nedlatende holdning i mange innlegg.

Her inne på assisterende befrukning er dere jenter helt enestående med hverandre, og det er godt å komme inn her!

Dere har gjort denne omgangen mye lettere for meg, enn om jeg ikke hadde visst om denne siden, så tusen takk til dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du har fått skikkelig hjelp! Så glad på deres vegne :) Vi har vært prøvere i 5 år nå selv og er igang med vårt 2. AIH forsøk så vi får se hvordan det går. Time will show :)

Lykke til hvertfall!!!

Skrevet

Enig i alt du skriver...BIM er fantastisk...

Så hyggelig at du tar deg tid til å skrive et slikt positivt innlegg også...

Lykke lykke til...litt rørt jeg...

Skrevet

Dette har vært mitt 2.hjem. I hele 5 år, tru det eller ei.Hadde aldri klart meg uten :-) Jentene her inne har vært min psykolog,støttespiller og rådgiver i disse 5 årene.

Klem fra meg...også litt rørt...

Skrevet

Lykke til med uttak/innsett og rugetiden!!!

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene, jeg er en eneste stor nerveklump nå.

Hakke snøring hva jeg går til liksom, null kontroll :) Men har mine forestillinger om uttak, og det er ikke de beste... huffameg...

Står det nok over...

Lykke til selv alle sammen :)

Skrevet

Håper det gikk greit?

Mange her som har overlevd...he he he...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...