Gå til innhold

Er det dette som er masrier mon tro?? :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg virkelig spent... Våknet 06.40 i dag av det jeg først tenkte var en kynner. Men ganske fort begynte disse å komme hvert tiende minutt. Lurer på om det er dette som kalles masrier. De kommer som sagt regelmessig, men ikke oftere enn hvert tiende minutt, blir vondere og vondere før de plutselig bare er over. Varer i mellom 30 og 40 sekunder. Har dabbet litt av nå, og kjenner nesten jeg er litt skuffet... ;) Men det er kanskje uansett et tegn på at noe er på gang?? Har termin om 16 dager, så det kan jo hende... :)

I tillegg har lillegutt i magen vært våken helt fra i morges, og romsterer fortsatt godt inni der. Han har aldri vært våken såå lenge på en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror maserier er rier, som er vonde og som kommer regelmessig, men som ikke er effektive - de åpner eller modner ikke.

Jeg har også hatt det slik du beskriver i 3-4 uker nå, har termin om 5dager - var inne på føden for 3 uker siden og mine regelmessige kynnere har modnet meg, men jeg har ikke fått riene enda - som trengs for å sette fart på ting.

Har dog trodd at fødsel er på gang minst 5 ganger, men som sagt har jeg bare disse regelmessige takene uten at det er "rie vondt"

Men min første fødsel startet med regelmessige harde kynnere, kom ca med 3-5 min mellom så jammen ikke lett å bli klok!

Skrevet

Huff.. Jammen ikke godt å si nei! :) Vet jo liksom ikke hvordan det skal kjennes ut... Det gjør vondt til meg da, men vet liksom ikke om det gjør "vondt nok".. Har heldigvis sovet i natt da, men har vært våken en del ganger og har kjent kynnerne/riene/eller hva det nå måtte være hver gang. Bare ikke såå vonde som de var i går kveld. Nå er de like vonde igjen, men er mellom 10 og 14 minutter mellom hver.... Skal prøve å gjøre litt husarbeid, og forhåpentligvis erte det i gang! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...