Gå til innhold

Natusan Bedtime-Bath..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp at denne inneholder både hormonforstyrrende, og allergifremkallende stoffer.. Og det er denne olja vi har brukt til jenta vår siden hun ble født! Har også brukt Babyline sin litt, men den lukter så forferdelig, at jeg ikke orker å bruke den mer...

Hvilken olje anbefaler dere oss å bruke?

Er det noen steder man kan lese om de forskjellige oljene, for å se hva de inneholder osv?... Ble litt nervøs nå kan du si.. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gronnhverdag.no har testet ulike babyprodukter. Der står det om de ulike stoffene de inneholder osv.

Vi bruker kun uparfymerte produkter på våre barn.

Skrevet

Natusan Bedtime-bath har jeg jo brukt mange ganger til datteren min som nå er 4 år da hun var baby,og hun har ingen allergier i det hele tatt! Og huden har alltid vært fin,så rart de sier den er allergifremkallende!

Skrevet

Det er om man er disponert for allergier den kan være allergiframkallende. Jeg bruker sjelden olje i vannet fordi det tetter porene så barnet fryser lettere. Jeg er enig i at babyline olja ikke lukter spesielt godt, men Coop Änglamark Baby lukter ingeting og anbefales av grønn hverdag.

Skrevet

Dessuten er ikke ETT barn et representativt utvalg som kan legges til grunn for at et produkt er ok...

Skrevet

Alltid brukt noen dråper mandelolje fra helsekost i badevannet, sønnen har aldri hatt verken bleieutslett eller noe annet. Det er 100% ren kaldpresset olje.

Innimellom tar jeg i en dæsj Babyline badeskum og.

Skrevet

Bruker ikke natusanprodukter. Her har vi olje fra Nautral eller apoteket, men det er sjelden vi bruker de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...