Gå til innhold

Masrier?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg virkelig spent... Våknet 06.40 i dag av det jeg først tenkte var kynner. Men ganske fort begynte disse å komme hvert tiende minutt. Lurer på om det er dette som kalles masrier. De kommer som sagt regelmessig, men ikke oftere enn hvert tiende minutt, blir vondere og vondere før de plutselig bare er over. Varer i mellom 30 og 40 sekunder. Har dabbet litt av nå, og kjenner nesten jeg er litt skuffet... ;) Men det er kanskje uansett et tegn på at noe er på gang?? Har termin om 16 dager, så det kan jo hende... :)

 

I tillegg har lillegutt i magen vært våken helt fra i morges, og romsterer fortsatt godt inni der. Han har aldri vært våken såå lenge på en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Kan hende at det er masrier, men det kan og være modningsrier eller åpningsrier. Det skjer ganske ofte at kroppen tar det med ro i starten.... Noen går i flere dager før det kommer skikkelig i gang!! For alt du vet så har du kanskje flere cm åpning nå....

Det er bare å vente i spenning....tror ikke du går i 16 dager til, men man vet aldri....

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..

jeg er ett par dager forbi termin datoen, og ventingen/spenningen begynner å bli en tålmodighetsprøve..

 

har ikke hatt så sterke kynnere før nå i det siste, og de kan komme ganske tett i perioder (2-3 ganger x 30sek med bare minutters mellomrom.). men de finnes ikke vonde.. og ikke reglemessige. og de forsvinner når jeg endrer bevegelse. De stopper opp igjen og utvikler seg ikke til noe mer :-( har gått sånn noen dager :-( ellers har vi prøvd samleie uten hell..

 

har vært litt trykk nedover også, men det har gått over igjen :-(

nå har det også vært lite (maks 2 spark dagtid?) bevegelse tre dager på rad, kun kvelden han er aktiv.. blir litt usikker, og lurer på om jeg skal ringe jordmor.. det står jo at man skal være obs på bevegelsesmønteret.. jeg vet jo at han lever, men hvorfor er han så slapp over såååå lang tid liksom? prøver med både sukker og kaldt vann..

 

jeg vil ha han ut i hendene mine!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt bare for å få sjekket det i det minste! :) Alt er sikkert som det skal, men det er ikke bra å gå å være usikker i dagesvis.. Og de sier jo at det er bedre med en sjekk for mye.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ringt bare for å få sjekket det i det minste! :) Alt er sikkert som det skal, men det er ikke bra å gå å være usikker i dagesvis.. Og de sier jo at det er bedre med en sjekk for mye.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. ringte.. dro å sjekket.. lite fostervann og blir satt i gang om noen dager om det ikke skjer etter det hun gjorde i dag! Godt å være på den sikkre siden kjenner jeg!

 

Til alle: heller en gang for mye en en gang for lite:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...