Gå til innhold

Melatonin,får man det UTEN resept???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk nettopp et nyhetsbrev på Msn om at de ville selge 4 ukers forbruk av Melatonin for 1 kroner + porto! Men er ikke det på resept da???? Det er vel forbudt å selge det uten vel??

Gratisbrevet nyhetsbrev heter de som sendte meg nyhetsbrev! Er så drittt lei alle nyhetsbrevene jeg får på Msn!!!! Jeg gjør snart ikke noe annet enn å slette..og jeg vil IKKE kjøpe noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melatonin fås såvidt jeg vet ikke på resept en gang da det ikke er et godkjent legemiddel i Norge.... Jeg vil tro det er ulovlig å selge det ettersom det jo faktisk er et legemiddel som trenger godkjenning før det kan selges, og det har det jo ikke. I tillegg så er det jo slik at når man kjøper noe over internett så aner man jo ikke hva man kjøper - kan være saltvann i man putter i seg for alt man vet.. Og det er den FINE versjonen for tenk hvor mye annet dritt som kan være i de greiene??

Aner ikke hvordan man stopper spam på msn, men det finnes sikkert en måte..

Skrevet

Melatonin er jo "søvnhormon", hvis det er MatatonAn du mener så er vel ikke lovlig i Norge etter hva jeg har forstått. Slike nyhetsbrev er spam, like å hive dem i søppelposten og blokke avsender.

Skrevet

Melatonin er reseptbelagt i Norge...brukes vel kansje til søvnproblemer vil jeg tro.

Skrevet

Jeg var helt sikker på at man fikk det på resept!

En gang fikk jeg også en tlf fra en selger som ga bort gratis (skulle betale portoen da..)noen "vitaminer"som han kalte det,som gjorde at man følte seg "ung"igjen,ha ha! Og det inneholdt Melatonin!

Forbudt kan jeg tenke meg..

Jeg sa jeg var gravid da (jeg var jo det også da..) og da fortet han seg med å si at da var det ikke trygt! Jeg hadde ikke tatt imot UANSETT!

Skrevet

Ugla: Det er på resept altså? Da er det altså forbudt å selge/gi bort! Det er jo et legemiddel!

Skrevet

Ugla: Greier du forklare hvordan man blokkerer avsenderen??? Det er vel ikke nok å putte dem oppi søppelposten??

Skrevet

Sorry, ser jeg har blingsa.. Jeg tenkte på melanotan som jo er "barbiedopet".. Melatonin får man nok på resept ja ;) Men er jo ulovlig å selge slikt over nett!

Skrevet

Spørs hva slags mail du har, men det skal være innstillinger et eller annet sted, kan hende det dukker opp om du høyreklikker også.

Hos meg finner jeg det under Meldinger, jeg har windowsmail på min maskin. Alternativer for søppelpost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...