Junigutt 2010 <3 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg testet positivt på tirsdag, og ut i fra siste mens går jeg inn i femte svangerskapsuke. Leser på mange debatter at man de fleste ikke er kvalm før i 6-7 osv... Jeg har vært kvalm i over en uke allerede, er dette rart?? Når jeg er kvalm variere veldig, noen dager er det på morningen mens andre dagen på kvelden. I tillegg er det noen dager jeg ikke er kvalm i det hele tatt. I dag er en sånn "ikke kvalm dag" og jeg blir litt bekymret. Noen som har samme erfaring eller vet noe om dette er vanlig? Setter veldig pris på svar På forhånd takk!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Heia 70 % av alle gravide oppleve kvalme i første trimester og av dem plages de fleste mellom uke 6 og 12, MEN d betyr ikke t dn ikke kan komme før, eller variere. Veldig vanlig at man ikke kvalm hele tia i bynnelsen, og kanskje e du heldi å slippe kvalmen seinere? Lov å håpe! Gratulere så mye med spira og ha ei go helg
Junigutt 2010 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk for svar, nå ble jeg litt mer beroliget! Satser på at alt er i orden og at jeg slipper det senere. hihi Gratulerer til deg og! God helg! Takk igjen
memather Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Hvor tidlig man blir kvalm indikerer ofte hvor lenge og hvor kvalm man blir, dessverre. Så hvis du er kvalm allerede i uke 5 kan det nok hende at du er en av de som blir ekstra kvalm i svangerskapet.. MEN: De som blir veldig kvalme har lavere sannsynlighet for å miste. Dessuten kan det indikere tvillinger... Det er slitsomt å slite med svangerskapskvalme, men det er på en måte godt også Det tyder på at kroppen passer ekstra bra på
Junigutt 2010 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Takk for svar Ja, kjenner at jeg blir litt lettet når jeg er kvalm, for da vet jeg at alt er i orden! men ja er vell kanskje slitsomt også! åh, håper det er bare en krabat der inne. hehe, så satser på mye kvalme i stede for! hehehe.. men igjen! takk for svar
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Nå ble jeg kjemperedd!!! Har ikke vært kvalm i det hele tatt, og jeg er i uke 7! :/ Hmmm... Kom kvalme, KOM!
Pinguuu Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 jeg også er i uke 7 å ikke kvalm.....hjelp. Lurer ofte på om det er noe inni der..
mamman til minin Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Sist gang var jeg ikke kvalm en dag! Det gikk kjempefint Ikke noe å bekymre seg for. Nå derimot, blæh!
Ethea Skrevet 14. november 2009 #9 Skrevet 14. november 2009 Kjære dere! Det er like normalt å være kvalm som å ikke være kvalm. Selv var jeg kvalm tidlig dvs uke4-5 til uke 8. Nå er jeg i uke 10 og ikke kvalm i hele tatt :-) Lykke til videre alle sammen!
Gjest Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 når jeg gikk gravid med sønnen min, så var jeg aldri kvalm ,kjente ikke til litt uggenhet engang.. så det er normalt å ikke være kvalm og. har heller ikke merket noe til kvalme nå, men nå er jeg bare 5 uker eller noe sånt... så den kan jo komme, men jeg håper jeg slipper kvalmen denne gangen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå