Gå til innhold

Noen med positiv virkning av bringebærkapsler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 35+5 i dag...startet på dem nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjapp fødsel, måtte ikke sy, livmor som trakk seg sammen fort. (om det er tilfeldigheter vet jeg ikke).

Skrevet

Samme her. Stor forskjell på den første fødselen hvor jeg spiste bringebærbladkapsler (rask og grei, 3 uker før termin) og den neste hvor jeg ikke spiste. Mye tyngre, 4 dager over termin.

Skrevet

Aldri hørt om bringebærkapsler. Er det noe man burde ta? Og når burde man begynne med det?

Er 17 uker på vei

Skrevet

Begynne fra.. uke 34, 34, 36? har hørt mye

Brukte de fra uke 32 jeg da, full dose hver dag. Hadde fortsatt en lang fødsel på to døgn, måtte sy i 2 timer - 12 sting. IKKE virkning på meg.

Skrevet

Det er veldig bra å høre om dere som dette har hatt virkning på (kanskje) og egentlig veldig godt å høre om noen som ikke har hatt virkning...for å få forhåpningene ned igjen på landjorden :P

Takker mye for svar...til dere som har hatt virkning, hvordan foregitt fødselen? Hvordan startet den..vannavgang, slimpropp, rett i rier, kynnere osv..?

Skrevet

jeg startet også i uke 35. gikk 8 dager over termin. begynte rett på med sterke rier som kom med 5 min mellomrom. når jeg kom på sykehuset etter ca 2,5 timer med rier hadde jeg 6cm åpning. så stoppet omtrent alt opp. fikk drypp med noe rie hormoner og akupunktur for å få sterke rier igjen. fødte etter 13 timer med rier. fikk stor baby, men måtte ikke sy. vet ikke hvor mye de fungerer jeg.....

Skrevet

BringebærBLADkapsler er vel det du tenker på?

Skrevet

Jaja...blad/kapsler osv.. de man kjøper på helsekost..

Skrevet

Dytter på denne da jeg også lurer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...