sweety72 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg tok plumotest i dag, det var grønnaktig farge på det med en del skum? Blir det jente da? Er det noen andre som er erfaring med om det pleier å stemme eller ikke i virkeligheten? Jeg skla på ultralyd i uke 20, var bare nysjerrig. Vi lir glad uansett om det blir gutt eller jente. Hvor tidlig kan man se kjønn på ultralyd?
sweety72 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2009 Glemte å skrive at jeg er i uke 15 +2 dager. Skal på UL i uke 20
MissMe*med*lillegutt Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Plumbo testen sa jente hos meg, men i magen min ligger det en gutt Så den stemte ikke her hvertfall:P
Linnhost88 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Stemte hos meg på at det blir en jente, og mitt var grønt! Den er usikker fordi gravide i forskjellig grad skiller ut testosteron og østrogen i urinen (testosteron kommer bare om det er en gutt og da blir det mer brunlig)! Vi har naturlig østrogen så plumboen kan ha for lite hormoner til å reagere om det er en gutt.... Det er det jeg er blitt fortalt i alle fall
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 hvordan foregår en plumbotest?
prinsessepåvei:) Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 den stemte på meg å jeg tok den i uke 14:)
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Jeg fikk gutt på plumbotesten, men vet ikke kjønnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå