Gå til innhold

DET KLIKKER FOR MEG SNART!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på snart ett år nekter plent å sove!! Bare griner og hyler...hun er supert trøtt og har vært våken siden 11. Jeg går bestemt inn og legger henne ned, gir henne tutten og bretter dynen over henne, dette har jeg gjort 7 ganger. Men nei, ikke faen....Må bare få ut frustrasjonen, ARRRGGGHHH!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 timer? Er vel ikke lenge. Skal det ikke mer for å klikke så stakkars unge...

Skrevet

Ta en tur i vogna med henne,så sovner hun nok.Er hun frisk,eller kan hun ha ørebetennelse som gjør vondt når hun ligger i senga?

Skrevet

Er ikke sikkert hun er trøtt! Mange ettåringer går over til å sove kun 1 gang pr dag i den alderen. Min på 12 mnd sover som regel to ganger pr dag enda. Første hvil i 10-11 tiden og neste i ca15-16 tiden. Om han sover lenge på første hvil så hopper han kanskje over neste og er våken til han legger seg for kvelden. Har du behov for avlastningen det er når barnet sover så foreslår jeg at du søker om bhgplass istedet for å tvinge barnet i seng.

Skrevet

Jævla dritt kjerring!!!! Du har vel for faen ikke noe å komme med sånne kommentarer!!! Du har ikke peiling i det hele tatt på hvordan det er her. Så hold kjeft!

Skrevet

Hun er steintrøtt...gnir seg i øynene og er helt rød rundt dem. Hun har vært hjemme fra barnehagen nesten hele uken fordi hun har hatt feber. Er helt fin i dag og var bild som en sol når hun våknet i morges. Hun har spist godt og drukket godt, så alt er bare i orden med henne.

Det er bare så sinnsykt frustrerende å ikke få henne til å sove, når jeg vet at hun er trøtt og sliten......

Skrevet

overtrøtt kanskje? sliter og når guttungen er overtrøtt...kan bli rimelig frustrert, da er det greit å gå vekk fra senga og blåse ut litt så man kan gå tilbake rolig ja!! bare sundt å få det ut, og dette er jo et fint sted å gjøre det :) stå på! krysser fingrene for at det ordner seg

Skrevet

Gå en tur ut med vogn, frisk luft kan gjøre underverker.

Skrevet

hm..kjenner meg igjen...kan du sitte litt med henne og bare ha handa mot kinnet litt? de pleier å like det,men gode råd er jaggu dyre hvis ungen er overtrøtt..det kan slite en hvilken som helst person ut..litt drikke kanskje,lunket vann(kok opp vannet i vannkokeren,avkjøl til 38 grader ca)pleier å kunne roe ned både barn med magevondt og søvnproblemer...men vet du,jeg ser så utrolig godt for meg den ungen din som velter seg i dyna der og er trett men skal ikke sove!!!har hatt to av de selv jeg..

Skrevet

Nå har jeg skiftet bleie, tatt av henne litt klær (var redd hun var kald tidligere) og gitt henne melk på fanget. Gått gjennom hele "listen" hehe. Og lagt henne ned. So far so good....får vi krysse fingrene for at dette hjelper! Blir jo helt koko i hodet av all den skrikingen ;.)

HI

Skrevet

Ja det er helt forferdelig at hun ikke sovner, sånn at du får tid til å sitte ved pc'n å late deg!!!

Lett på ræva og gå en tur med henne! Gi henne oppmerksomhet!!

Kan være at hun trenger frisk luft hvis hun har vært hjemme hele uka stakkar!!

Skrevet

Av og til trenger både voksne og barn litt hjelp til å sovne, og det er ikke mye hjelp i å blr lagt ned og breid over på en bestemt måte. Om hun ikke finner roen selv så trenger hun hjelp. En hånd som stryker på ryggen, litt nynning, å bli vugget..Når du har prøvd en ting 7 ganger og det ikke virker er det lite trolig at det virker den 8. Så lenge du fortsetter å gjøre den samme tingen ( som denne gangen ikke virker) så vil du få det samme resultatet.

Jeg husker jeg strevde og strevde med min 1-åring en gang han var overtrøtt og oppkava. Han grein, jeg svetta og ingenting hjalp ( jeg hadde prøvd ,er enn en ting, da). Da kom mora mi inn (vi var der på besøk).Hun tok ungen ut av senga (gjett om jeg bl irritert men beit det i meg!) La han på sofaen og begynte å kile og tulle med han. Han hiksta og lo i noen minutter, så sluttet hun og gikk over til å nynne isteden, og innen to minutter sov han som en liten engel! Av og til er det å bryte rutiner og mønsktre det som skal til.

Skrevet

Sjekk at hun ikke har fått feber igjen. Ganske vanlig at feberen stiger om ettermiddagen.

Eller du kan høre på Frk Besserwisser over her, hun har tydeligvis svaret på det meste her i verden..

Skrevet

Har sjekket og hun har ikke feber igjen. Når det gjelder Frk Besserwisser over, så gidder jeg ikke engang å kommentere det.

Takk for tilbakemelding!:-)

Skrevet

Ja, jeg vet..prøver jo å være konsekvent, men det er ikke alltid det er det beste :-) Nå sover hun, endelig! Så da må jeg ta fatt på huset, og ikke sitte på ræven min foran pc'en og late meg :-) hehe

Takk for god tilbakemelding!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...