Gå til innhold

"Stille ørebetennelse"...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri hørt om før, så spør her:-)

Vesla mi er snart 14 mnd. og slitt mye med ørene. Gått hull 6 ganger på tromhinnene, men ikke virket som hun har ubehag.

Synes det har vert rart. Da storebroren hadde ørebetennelse i fjor, gråt han hele natten. (gikk hull på tromhinnen) Legen til vesla har begrunnet det med at det skjer så fort..

I dag snakket jeg med en eldre barnehagetante. Hun lurte på hvilken "type" ørebetennelse jenta mi hadde. Skjønte ikke helt hva hun mente. Da fortalte hun meg at den ene datteren hennes også hadde det slik som datteren min, da hun var liten. Viste ingen ubehag, men plutselig rant det væske fra øret.

Aldri hørt om dette, og synes det er rart at legen aldri har sagt noe. Flere som har opplevd dette her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...