*Lissi* Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Aldri hørt om før, så spør her:-) Vesla mi er snart 14 mnd. og slitt mye med ørene. Gått hull 6 ganger på tromhinnene, men ikke virket som hun har ubehag. Synes det har vert rart. Da storebroren hadde ørebetennelse i fjor, gråt han hele natten. (gikk hull på tromhinnen) Legen til vesla har begrunnet det med at det skjer så fort.. I dag snakket jeg med en eldre barnehagetante. Hun lurte på hvilken "type" ørebetennelse jenta mi hadde. Skjønte ikke helt hva hun mente. Da fortalte hun meg at den ene datteren hennes også hadde det slik som datteren min, da hun var liten. Viste ingen ubehag, men plutselig rant det væske fra øret. Aldri hørt om dette, og synes det er rart at legen aldri har sagt noe. Flere som har opplevd dette her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå