Gå til innhold

hjelp! (ang svineinfluensavaksine)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ei datter på snart 7 mnd, og det anbefales jo å ta vaksinen fra 6 mnd! imorgen åpner de for familier med små barn som ikke er i risikogrupper her vi bor og vi vurderer å ta den alle 3...er det noen som har vaksinert sine små?? er redd for vaksinen, men tror jeg er reddere for svineinfluensaen! de sier jo at den blir sterkere etterhvert også...hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer litt på dette selv. Vil jo ikke at babyen vår på 6 mnd skal bli syk. Men er litt skummelt å vaksinere denne lille kroppen..men er jo enig i at det er verre å få sv.influensaen.

Når det gjelder innholdsstoffene i vaksinen er jeg ikke bekymret for oss selv, men tenker mer på babyen..skulle ønske han var 1 år isteden..

Skrevet

ja...huff! dette er veldig frusterende! men det anbefales jo så sterkt! tørr man la være? synes dette er kjeeempe vanskelig!!!

Skrevet

Det anbefales sterkt i Norge. I mange andre land i Europa tar de ikke vaksinen på barn under 3 år fordi de ikke vet nok om evt reaksjoner på de små barna... Så jeg har ikke tatt den på min lille på 8 mnd. Men om det er rett eller ikke vet jeg jo ikke....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...