stratosen_er mamma_ Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Noen som har noen gode tips......
annki83 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 mange gode bøker men hva liker hun og lese da? jeg leste nettop en bok som heter vidunder barnet av roy jacobsen. den handler om å vokse opp på 60tallet så det kunne kanskje vært noe. ellers er jo jo nesbø ute med en ny bok om harry hole, boka heter panser hjerte og kan virkelig anbefales vis hun liker god norsk krim.
Full house Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Isprinessen som Tore Strømøy har skrevet. Kjempespennende bok! Legg han til som venn på Facebook, og send han bestilling på innboxen. Han skriver en personlig hilsen også, det du vil han skal skrive. Da sender han den for 199 kroner, portofritt! :-D Regning med i pakken.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 pleier å spørre de på butikken jeg om de har noen gode boktips! Gir gjerne noen hint om den personen jeg skal kjøpe bok til. Mottakerne blir alltid superfornøyde! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå