Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Det er nå over et år siden jeg sluttet å amme.... Det er jo ikke slik at det renner m elk eller noe, men om man klemmer på brystene, så kommer det ut noen dråper.... Det er jo ikke noe som plager meg til daglig, men nå har det seg slik at jeg har vært singel en del måneder, og kunne tenke meg å begynne å date. Men jeg får jo panikk ved tanken på at noen skal klemme på brystene mine slik at det skal komme ut melk. Sønnen min er jo 3 år nå, så det er vel kanskje ikke noe de tenker på skal kunne skje.... Så hvor lenge skal denne melken være der? Ei nabodame fortalte at mora hennes fremdeles hadde litt melk, 30 år etter hun sluttet å amme.... Så er det slik at når man først har ammet, så er det slik det er for alltid, at det alltid vil komme ut melk når man klemmer på brystene? Det høres jo bare forferdelig ut. Da kommer jeg ikke jeg til å la noen røre brystene mine igjen! :-S Fins det noe jeg kan gjøre for at melka skal bli borte?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Melka mi forsvant litt etter at sønnen min ble 3 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå