Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 hei, Først så tror jeg fremdeles at noe skjer før mandagen altså Ikke miste håpet!! Virker som du tar dette veldig bra og baby blir det jo er jo bare denne hersens ventingen..Leste innlegget ditt på en annen tråd her at du satser på nyttårsbaby 09, da lo jeg;) lurte på om du er blitt strippet hos lege/jordmor enda? Har slimproppen din gått? slimproppen min gikk i morges, ble strippet i går. hun sa hun kom innmed en finger men livmorhalsen var ikke helt flat enda. (sorry ekkle detaljer), Uansett så skjer det jo ikke en ting her så derfor lurte på om du har gjort noe av det samme?
bergen81 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hei, hei:) I dag er alt så meget bedre, jeg SOV i natt!! Kryss i taket og halleluja. Var bare oppe to ganger for å gå på do, men sovnet igjen etterpå. Fantastisk. Nei, ble ikke strippet i går, men hun røsket litt i livmortappen. Har hatt ganske mye blodslim, og nå er det masse brunt slim (urk) som kommer. Kom noe litt mer klumpete i sted, antar at det var noe av slimproppen. Har hatt en og annen virkelig vond sammentrekning, men det går gjerne en time mellom hver, så ser ikke ut som om det skjer noe dramatisk helt ennå i allefall.. Jeg var myk, men ikke noe særlig åpning forresten. Når skal du til overtidsvurdering?
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Men da høres jo det ut som mormunnen åpner seg, lhvertfall ut i fra det jeg har lest... spennende..og sammentrekninger... De begynner jo i det små for så å komme hyppigere, sånn var det med meg med første barnet. aller beste nå er jo at du får sove skikkelig og samlet krefter:) jeg skal på overtidsktr onsdag er 7 dager over i dag. men håper inderlig jeg slipper den. krysser fingre for vi havner på kk i løpet av helgen;) masse lykke til og oppdater hvis du orker og hvis noe skjer;)
bergen81 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ja, hadde ikke gjort noe å føde i helgen akkurat.. Men jeg har hatt så mye tegn så lenge nå, at jeg tror liksom ikke helt at noe faktisk kan skje. Men håper jo innerst inne at jeg skal gå i gang av meg selv.. Men det går faktisk greit akkurat nå i allefall, søvn gjorde underverker, og jeg gleder meg til å sove i natt igjen Hadde vært storartet om vi hadde havnet på KK i helgen, det synes jeg vi fortjener:) Hold meg oppdatert du også!!
Herkules Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 He hei Det skjer noe da !) Todde røsking og stripping var noe av det samme jeg Sist så gikk det litt slimpropp med blod i rett før de sjekket modning, (hadde 2 cm) Blødde litt etter undersøkelsen Fødte dagen etter. Veldig godt tegn med litt gørr, nå da som du er på overtid og greier Heier velidg på deg nå altså
Abracadabra Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 håper vi treffes på kk i helgen da bergen81, hihihi!
bergen81 Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Hm, ja det kan være. Er ikke helt inn på dette røsking/stripping greiene. Hun sa hun ikke fikk løsnet så mye på hinnene fordi det var så lite åpning, men at hun røsket litt oppi der, så ikke vet jeg. Hadde veldig mye vondt i går kveld, og noen ganger i natt, selv på dop;-) Men har sovet nesten hele natten i natt også, så nå begynner jeg å bli litt mer uthvilt. Håper så inderlig at han vil ut i løpet av de neste par dagene så jeg slipper igangsetting.. Men ikke veldig optimist. Gi meg smerte som virker!!!
bergen81 Skrevet 14. november 2009 #8 Skrevet 14. november 2009 Å, heldiggrisen deg som sikkert er i gang! Lykke til! Kjenner jeg blir forferdelig misunnelig på alle dere som bare føder og føder;-) Men jeg har vel lov til å synes det er LIIITT urettferdig, selv om jeg ikke unner noen å gå i to uker over termin sånn som jeg.. Jeg vil OGSÅ FØDE!!!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 14. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2009 Heia bergen81!!!! Du er den her inne nå vi sikkert helst ikke vil se noe annet innlegg fra enn, jeg har født! Det er leeeenge du har gått nå. Leste den andre tråden her om at du har vært sykemeldt lenge og formen ikke akkurat er knall. **Stakkars** Kjenner også stikk av misunnelse på de som føder og tenker hva er galt med meg liksom.. Krysser nok en gang fingrene bergen81 og så satser vi på at i natt skjer det med deg!!! Skal innom her å sjekke om det kommer noen, "tror det er i gang innlegg.." snakkes
bergen81 Skrevet 14. november 2009 #10 Skrevet 14. november 2009 Takk for støtte:) Jeg har vonde tak i mage og rygg, men det har jeg jo hatt mange ganger og så stopper det bare opp. Håper og håper, men er så lei av å bli skuffet av denne møkkakroppen min at jeg egentlig har gitt opp. Håper noe skjer hos deg også, synes godt vi kan få føde når alle andre føder i hytt og pine før og på termin!!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2009 hallo bergen, hvordan går det hos deg?? Synes å huske du skulle på sparketest i dag?? Håper det har gått evt går fint! I natt trodde jeg faktisk at ting var sånn halveis i gang her med tak og masse mensemurringer, kjempe kvalm og ekkel mage.. holdt på i 2 timer så sovnet jeg og våknet like gravid;) ja, ja kan jo være modning eller noe. ikke vet jeg. Forholder meg til overtidsktr på onsdag, så får jeg ta en dag av gangen etter det. håper du er på kk og føder as we speak.. krysser fingre;)
bergen81 Skrevet 15. november 2009 #12 Skrevet 15. november 2009 Hallaien:) Kommet hjem nå. Sparketesten var fin fin og jeg har (damdaddadammm) RIER! Hurra! Fikk valget mellom å bli lagt inn nå og få klyster for å få fortgang i sakene og så se det an der oppe noen timer, eller å reise hjem og komme ned igjen hvis det fortsetter i samme gate. Så da ville jeg hjem. HÅPER inderlig at det ikke stopper opp nå, men jordmor sa hun hadde tro på at jeg kom ned igjen før morgendagen, var myk og fin, men ikke mer en biiittelitt åpning. Men det var visst viktigere at jeg var myk. Så nå krysser vi det som krysses kan! Tenk hvis jeg slipper igangsetting...åh, da blir jeg glad! Håper det tar seg opp igjen for deg også, så kan vi føde i kor;-)
maizi Skrevet 15. november 2009 #13 Skrevet 15. november 2009 Så bra!!!! Masse lykke til bergen 81. Nå er det din tur endelig!! Håper du får en fin fødsel. Snart sitter du med nurket i armene dine og da er alt annet glemt! Ganske så utrolig egentlig!!!!
lille frø, mor til to Skrevet 15. november 2009 #14 Skrevet 15. november 2009 Yes!!! Nå håper jeg du føder! Har virkelig medfølelse for den tøffe prosessen du har vært igjennom. Lykke til!
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 15. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2009 JIPPI BERGEN!!!!!!!! endelig!!!!!!!! å nå er du øyeblikket i mål;) ønsker deg masse lykke til og regner med det blir baby om ikke lenge. ikke noe mere action her annet enn masse nedpress, kynnere, dårlig humør, motløshet, he.he... kom igjen lille snuppa inni her. Vesla på 3 ropte inn i magen i dag, lillesøster, kom ut nå! ser ikke ut til at det har hjulpet.. ha det så lenge
Herkules Skrevet 16. november 2009 #16 Skrevet 16. november 2009 Så godt å lese! Lykke til nå da, håper du har født Rakk ikke inn å lykkeønske i går Får ønske dere andre lykke til også!
bergen81 Skrevet 17. november 2009 #17 Skrevet 17. november 2009 Hurra! Da har jeg født! Gutten kom i går kl 21.47, 4310 g og 54 cm. Tusen takk for alle lykkeønskinger og all støtte her inne den siste tiden, dere er noen skjønninger:) Var en skikkelig tøff fødsel, kommer tilbake med hele historien etterhvert. Er det flere som har kommet ut av den tilsynelatende evigvarende graviditeten?
Trultetryne Skrevet 17. november 2009 #18 Skrevet 17. november 2009 Gratulerer! Endelig! :-) Jeg har ikke kommet ut av min enda. Er 9 dager over termin i dag, overtidskontroll på sykehuset i morgen.. *håpe håpe*
hønny-bunny Skrevet 17. november 2009 #19 Skrevet 17. november 2009 Gratulerer,vi venter i spenning på historien:-)))
maizi Skrevet 17. november 2009 #20 Skrevet 17. november 2009 Gratulerer så masse! Endelig:) Gutten min var akkurat like tung og akkurat like lang som din:) Kos deg med gullklumpen!!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. november 2009 #21 Skrevet 17. november 2009 Gratulerer, du fortjente virkelig å komme i mål nå! Gleder meg på historie :-)
lille frø, mor til to Skrevet 17. november 2009 #23 Skrevet 17. november 2009 Gratulerer så mye! Litt av en tålmodighetsprøve du har vært igjennom.
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 19. november 2009 Forfatter #24 Skrevet 19. november 2009 Gratulerer bergen:) du slo meg med en dag! jeg fødte tirsdag en nydelig liten tulle. Begynte med vannavgang mandag morgen men alt i alt en fin opplevelse:) Du skrev det var tøft, men håper du er kommet litt til hektene igjen nå. Vi er vel hjemme og all ære til obs posten, føden og barsel!!! Alle vi traff var kjempe flotte med oss. Far fikk sove der natten etter fødsel og vi fikk en god start. Skriv din historie npr du orker. *klemmer*
bergen81 Skrevet 19. november 2009 #25 Skrevet 19. november 2009 Så bra!!! Gratulerer masse masse!! Dette ble virkelig vår uke:) Jeg har skrevet historien, den er laaaang.Ligger her inne et sted. Og ja, synes virkelig også KK har vært helt fortreffelig! I dag har vi hatt besøk av jordmor hjem, helt genialt og veldig koselig! Hurra for oss og nurkene våre!! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå