-lucy- Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Har ei jente på 17 mnd og har akkurat oppdaget at jeg er gravid igjen, så koselig, men veldig annerledes opplevelse denne gangen her - andre tanker og annet fokus. noen i samme situasjon??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 ja, jeg er i samme situasjon. Det var planlagt. Gutt 16 måneder
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Ja, jeg er syv uker på vei! Har en gutt på snart 17 mnd. Det var planlagt, men klaffet raskere enn jeg hadde trodd. Sist gang ble jeg gravid på første forsøk. Og det ble jeg denne gangen også! Helt utrolig hvor stor forskjell det kan være, siden noen må streve i år og dag.. Vi er virkelig heldige selv om det blir ganske nøyaktig 2 år mellom, noe jeg syns er på grensen tett.. Fokuset er litt annerledes denne gangen. Sist var graviditeten så altoppslukende. Nå tenker jeg langt mindre på det og bruker mye mindre tid på BIM..
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Hei Lucy! Gratulerer med graviditeten :-) Jeg har ei på 15 mnd. og er straks 23 uker på vei med ei lita prinsesse til. Kjempekoselig og er MYE mer avslappet denne gangen (kanskje fordi jeg ikke rekker og tenke så mye, hehe)! Lykke til videre :-)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 jepp, har en jente på 21 mnd og er gravid igjen, men bare 3 uker på vei da =) =) var veldig planlagt!! det er kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå