Gå til innhold

Hvorfor skriker å hyler alle dersom

Anbefalte innlegg

Skrevet

man gjør forskjell på prisen på julegavene til biobarn og særkullsbarn?

Her hjemme har vi 3 barn på 4, 6 og 10 år.biobarn.

Når det gjelder prisen på gaver til bursdager og jul så gir vi ikke alltid lik sum / gave til barna her...De får etter hva de trenger og har brukt for...Gaver etter behov /ønsker...max 500 pr barn.

Hvis man kan gjøre forskjell på sine egne barn i forhold til dette og det er greit...hvorfor blir det da så store diskusjoner hvis man også gjør det samme mot særkullsbarn for de som har dette?...

Har mange venninner med barn som også gir etter behov og ønsker til unga sine....men de ville ikke likt at særkullsbarna fikk for 200 kr mer enn deres egne allikevel....herregud sier nå jeg....Hva er forskjellen på det da? Neste gang kan det jo være omvendt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særkullsbarn har lett for å føle seg utenfor og tilsidesatt. De bor som regel hos mor for det meste og så litt hos far. Hvis da far bruker mye penger på de "nye" barna sine og særkullsbarna får "småsaker" i forhold, så er det klart det er lett å føle seg enda mer utenfor. At du ikke ser at dette kan være et meget potensielt sårt punkt undrer jeg meg over.

Å gi ett barn en ny genser og så det andre full skipakke er jo uansett rart biobarn eller ikke.

Skrevet

Tror ikke man får full skipakke for 500 kr da som HI skriver her...max 500 kr..Tror jeg fatter hva HI skal frem til med det hun/han skriver...

Vi gir heller ikke alltid likt til unga våre men det skiller ikke så mye da..hender også at særkull får dyrere gaver da de er eldre , men dette vil jo utligne seg etter hvert som biobarn blir eldre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...