Gjest Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Datteren min fikk en slik flekk på hodet to uker etter fødsel. Og den har vokst seg opp til snart en cm i str. Er så bekymret for hvor stor denne kommer til å bli. Hvordan var forløpet på voksingene på flekkene til deres babyer? Hvor fort gikk det? Hvor store ble de? Når stoppet de å vokse?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hmmm.... når du sier det... Datteren min hadde røde flekker under håret langs tinningen og i bakhodet før, men jeg vet sannelig ikke om de er der enda. Må sjekke når hun kommer hjem fra bhg. De kan jo ikke være særlige synlige lengre siden jeg har glemt dem ) Heldigvis er flekken til datteren din også på hodet og det blir jo dekket av hår ) Min datter har tjukt, krøllet hår nå. Hun er 2 år.
Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Det datteren din har/ hadde høres egentlig mer ut som storkebitt. Ja, glad flekken er i hodet, slik at den ihvertfall blir dekt med hår. Vet jo at den forsvinner av seg selv etterhvert, har bare sett så mange skrekkbilder om hvor store og hovene de kan bli
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Hørtes akkuratt som jenta mi det. Hennes ble ganske så stort faktisk. Men da hun rundet 1 år, så stoppet den og sakte begynte å bli mindre. Idag synes den nesten ikke, da den er like flat som hodet men er fortsatt litt rød. Men har masse hår. Hun er 3 år.
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 jenta mi har en på ryggen, den har blitt kanje a 1- 1,5 cm..den står utover og, ser ut som den ikke vokser like fort nå sm i starten, hun er 5 mnd snart. så har hun et storkebitt i håndlaten hennes, men det er bare rødt og vokser ikke, det har vert der siden fødselen. jordbærflekken kom ca 2 uker etter ja hvor ofte skjer det at noen har både stokebitt og jordbærflekk da?
Knotten & lille persille Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Min lille ble født med sin på armen. Den vokste ganske hurtig de første par mnd og ble ca 2 cm i dm og står et par millimeter opp fra huden. Da hun var ca 4 mnd sluttet den å vokse og nå ser jeg at den begynner å få grå flekker i midten - noe som betyr at den er i ferd med å avta. Hun er 7 mnd. Legen hennes sa at de som oftest forsvinner helt innen barna blir 5 år. Satser på at det stemmer:-) Hun har forresten storkebitt også i nakkegropen, på samme sted som storebror. Dekkes av håret den da heldigvis.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Gutten min hadde det på underarmen.. det var noen cm og så ut som en scorpion.. Nå er han 5 og de siste årene har det gradvis forsvunnet.. nå er det nesten borte, er bare noen små prikker igjen og de er jevne med huden..
Ioren Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Min sønn har en jordbærflekk på skulderen, den var vel ca 1,5 cm i diameter på det største og har begynt å blekne nå, han fylte to i oktober.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Hun her hadde en, den kom noen uker etter fødselen. Ble vel en cm lang, og en halv cm tykk. Den begynte å forsvinne da hun rundet året. Nå er hun tre og den er helt borte. Hun har storkebitt i nakken også, det ser ikke ut til å forsvinne, men det er fint dekket av masse hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå