Gå til innhold

Er det flere her som har venninner som er sammen med idioter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke hva hun tenker med.. venninna mi har blitt sammen med en mann som virkelig ikke er noe å samle på, de har vært sammen i 3 mnd og han har allerede gjort det slutt 3 ganger fordi han plutselig forandret mening.. etter noen dager forandrer han mening igjen. Han er alkoholiker, drikker 3-4 ganger i uka minst(og drar venninna mi med på dette), jobber ikke og har heller ikke gjort det på årevis.. han snakker bare om seg selv, alt handler om han han han.. I helga hadde han dyttet henne i veggen i fylla fikk jeg høre av noen..men hun bagatelliserer alt. Hun var her en kveld, og da ringte han hele kvelden selv om han visste vi satt å så på film..Han ville også ha tlf.nummeret mitt, i tilfelle venninna mi gikk tom for batteri (noe han IKKE fikk). Han er seriøst håpløs.

Venninna mi er av den typen som blir lett smigret når noen viser interesse, og hun blir lett forelsket. Hun ser ikke det vi andre ser, og gjentar dette mønsteret gang på gang med menn hun møter..bare ustabile typer. Forrige fyren hun var sammen med var skikkelig ustabil, og da sa hun gjentatte ganger at hun ikke skulle gå i samme fella igjen.. hun har vært singel i flere år nå, så jeg trodde hun hadde lært noe.

Bir så frustrert på hennes vegne,hvorfor kan hun ikke finne seg en som behandler henne bra! Forstår ikke hva hun tenker med.. har sagt til henne at han ikke er noe å samle på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ER bare sånn, går i samme fella igjen og igjen. De må forstå det selv før de greier å ta seg sammen på det området. kan det ha med dårlig selvtillit å gjøre?

Jeg aner virkelig ikke hva man kan si for at de skal forstå at dette ikke er bra, men du får bare fortsette å prøve.

Ikke på en nedlatende måte mot henne, men gi henne seltillit og fortell henne at hun fortjener SÅÅÅÅ mye mer enn han.

Skrevet

Det har vel med dårlig selvtillitt å gjøre ja, hun tar liksom den oppmerksomheten hun får av gutter.. de liker henne på feil premisser også, hun er blond og "veldreid" og litt vill i fylla, men en ganske sjenert og rolig jente egentlig.. snill er hun også. Hun spiller bare på utseendet sitt, så ingen ser hvem hun egentlig er..

HI

Skrevet

Jeg har en barndoms venninne som har giftet seg med en mann for 5 år siden og har allerede fått 3 barn med han.

Hun fikk to jenter i begynnelsen noe som gjorde at han ble svært ulykkelig, derfor bestemte han seg om barn nr3 selvom om hun ikke ville ha mer barn så ble hun tvinget til dette.

Hun fikk en gutt for 6 mnd siden og får en uke siden banket han henne opp bare fordi hun kjøpte klær og brukte penger.

Hun har ingen utdannelse, ikke vgs en gang. Ikke kan norsk heler og får ikke lov til å gå på skole eller sende barna til en norsk barnehage. De lever på sosialkontor, han jobber svart og hun er hjemme værende (FÅR IKKE LOV TIL Å GÅ UT HVIS DET ER KALT ELLER HVIS DET ER VARMT UTE)

Vi begge er utlendinger (muslimer). Jeg vil legge til at mannen hennes er ikke så veldig muslim altså han ber ikke, drikker alkohol, og gjør masse ulovlige ting som islam ikke aksepterer.

Jeg er også muslim, mannen min er en "mellom muslim", Han ber, drikker ikke, men gjør også mange ulovlige ting som islam ikke akseptere. Men han ville aldri tvinge meg til å få barn. Vi har vært gift i 6 år, har en sønn på 5 år og er gravid med nr 2. Jeg er sykepleier (snart jordmor). Mannen min jobber som kokk. har egen leilighet og hver sin bil.

Jeg skriver dette for at dere ikke tror at muslimer er like idioter.

Skrevet

Glemt å legge til at hun har bodd her i nesten 20 år og jeg har bod her i 15 år.

Skrevet

Hørtes ikke mye kjekt ut å være hun barndomsvenninna di:/ Stakkars menneske.

Venninna mi er sammen med en norsk mann da..

Skrevet

Jeg har vært den venninna. Drt hjelper heller ikke hvor mange ganger dere sier ifra, man må skjønne det selv og. Og kjærlighet gjør virkelig blind. I tillegg så tror man at det er helt normalt, og at dere bare er misunnelige. Man går liksom i en egen liten verden. Her så var det sånn at jeg manglet selvtillit, og trodde ikke at jeg kunne få noen bedre, i tillegg til at man blir litt påvirket av dem man er sammen med. Har ikke noen gode råd, annet en å være der for henne, en dag våkner hun opp.

Skrevet

Jeg har en venninne som dessverre er sammen med en idiot. Han bestemmer hva som skal gjøres i heimen, hva som er akseptert og ikke. Rett og slett bare helt stokk idiot, og hun har fått 2 barn ilag med denne smartingen av en mann. Ingen liker ham, men ingen får seg til å si det til henne. Trist, men håper virkelig hun tar til vett en dag, har selv bekreftet at hun mistrives.

Faren hennes er ikke akkurat en kjernekar han heller, kan det være en sammenheng? At vi virkelig finner oss menn som ligner på vår egen far?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...