Gå til innhold

Bare litt nysgjerrig;) Hvorfor legge ut bilder av de positive testene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke for å være frekk altså..men ser ikke helt poenget. Hvem er det interessant for liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For oss alle, her inne er vi like spente som den som tester...

Skrevet

For her inne på BiM er vi alle en stor familie...

Neida, jeg vet ikke. Mulig det er fordi man er usikker på om testen er positiv (skyggestreker) og vil ha flere vurderinger. Det er mange her inne som har testet mye og har lang erfaring med å tolke tester...

Skrevet

Den siste testen noen la ut var en digital test hvor det sto gravid på. Så det er nok ikke grunnen;). Men men, har ikke noe imot det altså, bare skjønner det iikke helt;)

Skrevet

Å ja, kanskje for å fortelle at hun er gravid da.... De fleste er tester med skyggestreker...

Skrevet

Jeg forstå det veldig godt! Det er utrolig deilig å vise andre den positive testen, som jo er et bevis på at men er i lykkelige omstendigheter:) De fleste forteller ikke venner og familie om det store som er skjedd, men de har mulighet til å rope det ut her og å dele den positive testen med andre i samme båt :)

Skrevet

Jeg gjorde det fordi jeg er så glad og vil vise hele verden at endelig er jeg gravid! Jeg syns og at det er koselig og gøyt å se andre sine bilder av tester. Vet ikke helt hva jeg skal si om deg millie, ??? Kanskje du skulle lagt det inn på kranglesiden?

Hvem hadde ikke blitt glad liksom?

Skrevet

Jeg mente ikke å si om de, men om innlegget ditt :)

Skrevet

Jeg går ut i fra at di legger bildene ut fordi di er UENDELIGE STOLTE=)

Og kan ikke vise det til resten av verden enda, så det får holde med oss her inne som er i samme båt og antagelig har forståelse for det;)

Heia alle som klarer og bli gravid! Jeg smiiiler hvær gang jeg ser en positiv test=)

Skrevet

hei igjen. Ser jeg har fornærmet noen her ja. Hvorfor skulle jeg legge det ut på kranglesiden? Er absolutt ikke ute etter å krangle. Men må jo få lov å si at jeg synst det er litt rart å legge ut et bilde av en test liksom, når en bare kan skrive "JEG ER GRAVID" ;). Men for all del. Jeg trenger ikke å forstå det og mente ikke å tråkke noen på tærne;)

Skrevet

He he, er det noen som gjør det? Det har jeg ikke sett. Synes også det var litt rart, så da er vi to, Millie :-)

Skrevet

Fordi det nesten er som de første babybildene:) Synes det er koseslig at folk blir sååå glad, men det er jo ikke til å stikke under en stol at dette blir litt morsommere når de fleste av oss har ultralydbilder å dele:D

Skrevet

Har tenk litt som HI her, at det er litt merkelig. Vi vet jo alle hvordan en test ser ut, og det er jo ikke noe personlig i et bilde av noen streker. Men for all del, skjønner og kjenner igjen gleden ved å se sin egen test!!!! Men hadde ikke falt meg inn at andre ville ha interesse av å se et bilde av den her inne liksom.. jaja.. vi er ulike :-)

Skrevet

Skriver under innlegget til Sjokolademonster:)

Skrevet

Nå er det jo sånn at en del av brukerene av bim har vært prøvere i ukesvis, månedsvis, årevis osv De har hatt både oppturer og nedtuer sammen. For meg virker det helt naturlig at de vil dele positive tester med hverandre ;)

Skrevet

Heeelt enig...bare legg ut så mange bilder dere orker av de positive testene deres :)

Skrevet

eg la ut bilde av den første eg tok for streken var svak og eg ville høre hva andre mente (gravid eller ikkje)...

men skjønner godt folk vil vise den frem uansett eg.. er jo ikkje så mange me kan vise den til og me vil jo helst skrike det ut med en gang for me er så glad så å skrike det ut og legge med ett bevis her er jo supert:)

og som ei over skrev det er som oftest billigstrimmler ol som legges ut med svake streker eller skyggestreker for å høre hva andre mener...

bare legg ut folkens:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...