Gå til innhold

svigerinner...trenger synspunkter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to svigerinner. Og strever på ulike måter med begge to.

nr 1. Kona til broren min. Manipulerende, lyver og med raserianfall i ny og ne.

Prøver man å ta opp en konflikt på en ordentlig måte lyver hun konsekvent. "det har jeg ikke sagt" osv. Hjelper ikke at det er flere som har vært vitne til oppførselen hennes. Jeg vet ikke, men mistenker henne for å sette barna opp mot resten av familien. Barna har sagt ganske stygge ting til besteforeldrene sine(på begge sider) som jeg ikke kan skjønne at de har funnet på selv.

nr 2 Søstera til mannen min. Vel egentlig ikke henne direkte jeg har problemer med. Men hun krangler med mannen støtt. Ungene er utrolig ville og krangler og syter HELE tiden. Prøver å avlaste de litt og når vi får delt opp ulveflokken har alle det mye koseligere sammen. Men orker egentlig ikke dra på besøk eller ha besøk når de kommer alle.

Vi har ett barn som tydelig blir stresset av det kaoset som blir når vi samles. Jeg og mannen min er veldig rolige mennesker som ikke bråker eller krangler. Barnet vårt har aldri vært vitne til at vi roper og skriker til hverandre hjemme, og trekker seg ofte bort når fetterne og kusinene setter i gang.

Har alltid ønsket at vi kunne dra på ferie sammen osv. Det fungerer overhodet ikke, og kommer ikke til å bli forsøkt igjen...

Hvordan skal vi håndtere dette?

Noen med gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det kanskje er du som har problemer med å tilpasse deg andre og er svært kritiske til mennesker som ikke er helt som deg

Skrevet

Dette høres ut som et helvete... unnskyld. Du får bare prøve og begrense kontakten så mye som mulig, men stille opp på det aller viktigste.

Skrevet

Ja det er ett lite helvete =(

Anonym 12:07.

Ja har tenkt tanken faktisk...

Men etter som årene går har jeg jo skjønt at det ikke bare er meg.

Svigers orker snart ikke mer. De begynner å komme opp i åra og sier rett ut at det ikke er hyggelig å ha besøk når det blir sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...