Gå til innhold

Stakkars stakkars syke meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars meg altså! Svineriet inntok meg på tirsdag kveld.

Og siden har hodet vært som bomull, panna varm som vedovnen,stemmen hesere enn Jørn Hoels, øyene renner som i nordavind,ørene tettere enn Isaks i verste trassalder og allmenntilstanden minst hundre ganger verre enn samboern når han er sjuk...

Ja, taktikken min er å klage minst like mye som han gjør når han er sjuk...

Funker det?

Nei egentlig ikke ;o)

Så om nå mannebeinet skulle bli smittet av dette svineriet så skal det blir gøy å se hvordan han blir... kanskje tar han hintet? :o)

Og til alle dere som ikke forstår humoren, så er jeg ikke slem mot min kjære. Men litt gøy er må jeg få ha det når jeg kjeder meg innendørs mutters aleine! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA!! Bra beskrivelse!

Husk å sprite deg masse, og sørg for at mannen også gjør det! Gud forby at han blir smittet. Menn takler sykdom dårligere enn kvinner. Det er faktisk bevist. Hihi...

God bedring!

Skrevet

Hehe, ja antibac er vår beste venn :o)

Men så lenge man bor sammen så skal det jo godt la seg gjøre om han ikke blir smittet.

Jeg foreslo at han kunne flytte ut til over helga, men det var verdens dårligste ide sa han :o) hehe

Takk! :)

Skrevet

Riktig god bedring til deg, jeg har slengt i sammen en nøttekake med sjokoladekrem på til deg, Sender den over nå, så da kan du trøstespise den hvis du orker,

Legg på litt mer jeg er så syyyyyyyyyyyyyk snufsing så funker detta så bra!!! :-)

Riktig god bedring vennen!!

Stor blir frisk klem til deg fra meg :-)

Skrevet

Åh, snuppa! :o) tuuusen takk altså! Åssen kunne du vite at jeg alltid har lyst på kake :o) *humre*

Du er nå snill!

Hehe, ja du trur det? Jeg får legge på litt ekstra synd på meg tonefall :o)

Hvordan er det med deg og formen?

Også syns jeg slengt i sammen en nøttebunn var en god setning, da mine nøttebunner alltid blir harde og flate! Hehe...du fikk det til å høres sååå enkelt ut, gitt.

Stor klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...