Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Må man virkelig ha lammeskinn? Og hvor mange dyner må man ha til en baby? Tar dere med dyna fra vogna inn, eller har dere en innedyne og utedyne? FORVIRRA!!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 På vinteren da jeg hadde nyfødt brukte jeglammeskinnspose når vi var ute, og skulle hun ligge i vogna og sove innendørs på dagtid, så tok jeg bort posen og la inn et lammeskinn som hun lå på. La bare et helseteppe over, det var varmt nok. Dyne hadde hun kun i senga, du trenger egentlg bare èn. Når det blir varmere utendørs kan du heller bytte ut vognpose med lammeskinn og en liten vogndyne.
V.A.B Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg har lammeskinn i senga(de koster bare rundt 500 kr for de største på barnas hus), og lammeskinnspose i vogna. Har et ullpledd til å ha rundt ham inni posen om det er ekstra kaldt, ellers kler jeg på etter behov. Har en egen dyne til senga, den dyna jeg har i senga er uansett altfor stor til å få plass i vogna.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Nei, man MÅ ikke ha lammeskinn. Jeg brukte det ikke noe særlig i begynnelsen til min gutt. Hadde et langhåra som var tenkt i senga, men jeg likte det ikke noe særlig, så droppa det den første tida. Pakka han heller godt inn i et teppe hvis det var kaldt på soverommet. Hadde lammeskinnspose i vogna, og utpå våren når det ble for varmt for den, kjøpte jeg et i skinn i vognstørrelse som han lå på i vogna, med dyne over seg. Jeg hadde 3 dyner, en i 80x100 til senga, og 2 i 65X80 til vogna og kurva i stua.
Gjest Toxic Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Nei, man må ikke ha lammeskinn, jeg har aldri brukt det til mine barn. Jg har to dyner til minstejenta, 1 til senga og 1 som ble brukt i vogna da det ennå var passe varmt ute. Nå er vogndyna byttet ut med vinterpose.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Du må ikke, men vi har ett skinn i sengen og ett i vognen. Jeg ville ikke brukt samme dyne inne og ute på grunn av allt som du da drar med inn på den(pollen, eksos, støv osv) Ellers så bruker vi vognpose og ulltepper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå