Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 hva har dere på babyen i vogna nå? har en på 4 mnd, tar jeg body, strømpebukse og jakke inni skinnposen og dyne over eller hva? syns dette er så vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Spørs hvor kaldt du har det hos deg? Man må nesten prøve seg litt frem, kommer jo litt an på ungen også. Trill en tur, kjenn etter i nakken på babyen. Er hun/han veldig svett så har du for mye på og tar av feks jakken neste gang du triller. Som regel pakker man for mye på babyen.
thea - M har gull i gulping Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg hørte at det er bedre å ha på babyen litt for lite enn litt for mye. Fordi babyen klarer å bevege seg for å bli litt varmere hvis det er litt kaldt. Jeg bruker å ha på, body, strømpebukse, bukse og en jakke (ikke ytterjakke). Har prøvd med ytterjakke, men da er hun skikkelig svett og varm etterpå.. Men jeg har med ekstra klær da sånn at jeg kan ta på om det er for lite
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 her er 3 grader, og ungen min er vel heller litt varm av seg en frysen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå