Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener å huske at det er en "regel" på grønt snørr ift barnehagen? Vesla har ennå ikke fått det, men det er verre med mor... Må jeg holde henne hjemme hvis hun også får det? I så fall, hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror grønt snørr er indikasjon på bakteriell infeksjon. Blankt=virus.

 

Hvis det kun er snørr, kan jeg ikke helt se hvorfor du eventuelt skulle holde henne hjemme. Er jo kontinuerlig barn med rennende nese i bhg...

Skrevet

Vi holder aldri lillegutt hjemme fra bhg på grunn av snørr (blankt eller grønt). Men hvis han er utilpass og ikke i form, holder vi han hjemme (det også uavhengig av snørr eller ikke og hvilken type).

Skrevet

Ingen regel på snørr i barnehagen vår, da hadde det blitt mye hjemmedager da! Snørra renner på de fleste barna nå i disse tider, både blankt og grønt :)

Men hvis poden virker mistilpass og generelt i dårlig form i tillegg til snørra holder jeg han selvsagt hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...