turkis Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Mener å huske at det er en "regel" på grønt snørr ift barnehagen? Vesla har ennå ikke fått det, men det er verre med mor... Må jeg holde henne hjemme hvis hun også får det? I så fall, hvorfor?
Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Tror grønt snørr er indikasjon på bakteriell infeksjon. Blankt=virus. Hvis det kun er snørr, kan jeg ikke helt se hvorfor du eventuelt skulle holde henne hjemme. Er jo kontinuerlig barn med rennende nese i bhg...
*smula* Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Vi holder aldri lillegutt hjemme fra bhg på grunn av snørr (blankt eller grønt). Men hvis han er utilpass og ikke i form, holder vi han hjemme (det også uavhengig av snørr eller ikke og hvilken type).
Tante Gustava Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Ingen regel på snørr i barnehagen vår, da hadde det blitt mye hjemmedager da! Snørra renner på de fleste barna nå i disse tider, både blankt og grønt Men hvis poden virker mistilpass og generelt i dårlig form i tillegg til snørra holder jeg han selvsagt hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå