Gå til innhold

Jobb og sykmelding


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som ped. leder i barnehage og er 50% sykmeldt. I dag prøvde legen å presse meg mot å prøve 100% igjen, men jeg nekter. Har ikke energi til å jobbe mer.. Jeg har ingen spesielle plager som setter meg helt ut av funksjon, men halebeinet krangler godt etter en dag på jobb med bæring av barn, påkledning og mye annet fysisk arbeid. Er 29 uker i dag.

Hvordan jobber dere? Med hva og jobber dere fremdeles fullt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lærer og har trappet gradvis ned denne høsten. Jobber egentlig 100%, men ble sykemeldt 20%, deretter 30% og nå 50%. Jeg sliter mye med søvn.

Nå kan det hende jeg må kaste inne håndkleet og sykemelde meg 100% pga lavt sf-mål. Skal til legen igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i butikk å har vært endel plaget med bekkenet og ryggen. Har nå vært sm 50 % i 2 mnd. Men kommer til å sykemelde meg 100 % fra neste uke. Sliter også mye med søvnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykepleier, og ble sykemeldt 100% fra uke 27. Ingen planer om å komme meg tilbake i jobb før fødselen:) En del plaget med bekkenet/ ryggen, og det ble for mye gåing for meg på avd. hvor jeg jobber. Slet med søvn pga vondt om natten. Heldigvis hadde legen som sykemeldte meg nettopp vært i turnus på vår avd. og visste hvordan tempoet kunne være, så sykemeldte meg tvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sittestillende jobb, men ganske krevende konsentrasjonsmessig, så i uke 30 ble jeg sykmeldt 50%. Jeg har delt det opp slik at jeg har 1 dag fri og jobber 5 t de andre dagene. Men jeg er konstant sliten og trenger en del pauser hvis det blir veldig hektisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider