Gå til innhold

plager i uke 27?vann i kroppen:( siste uke på i 2. trimester:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det min siste uke her.. Lurer litt på hva slags plager dere andre har på dette tidspunktet? Jeg føler meg veldig hoven:( har ikke høyt blodtrykk eller noe så jeg vet ikke om det er tegn på svangerskapsforgiftning eller om det er vanlig.. får litt merker etter sokkene og fingrene er litt pølseaktig.. Er det noen som vet om jeg kan gå lange turer selv om jeg har mye vann i kroppen eller om dette forværrer problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det samme her. Det merkes mest når jeg har vært veldig aktiv iløpet av dagen. hvor jeg har stått og gått lenge. Har tenkt som så at det ihvertfall ikke skader å være i bevegelse. Da slenger jeg heller opp beina når jeg kommer hjem. Husk å drikke mye vann. Hvis kroppen har lite væske å gå på så sparer den på det lille den har.

Skrevet

Vann fordriver vann så det er viktig å drikke. Vet ikke om det hjelper med andre typer væske?

Hvile med bena høyt.

Støttestrømper.

Har aldri hørt at det er negativt å være i bevegelse. Men jeg opplevde det samme som deg, til mer aktiv jeg var (er) til værre ble det.

Men jeg tipper andre ting ville blitt en plage om jeg hadde lagt meg til også ;) Er vell best å sørge for flere hvilepauser og ikke ta seg helt ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...