Gå til innhold

Bare jeg som synes UGGS...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er skikkelig stygge?

Kan ikke skjønne hvorfor folk vil ha dem, FREMDELES!

Snowjogs i skinn... Æsj. Styggeste skoene som er produsert, bortsett fra crocs kanskje.

Og er de egentlig praktiske?? De kan vel ikke brukes i regnvær en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fine nok for oss fra bygda når vi skal pynte oss litt. Snobber som deg kan jo bare trampe rundt i Hunterstøvlene når det er vått ute, så passer vi våre egne saker, med eller uten våte snowjoggers i skinn.

Skrevet

Vet ikke engang hva hunterstøvler er for noe. Takk, jeg har viking-støvler jeg, og vil faktisk ikke kalle meg en snobb. Men jeg synes fremdeles de skoene er stygge.

Skrevet

Kommer også bra bygda og til og med på bygda er Uggs stygge sko!!

Skrevet

Ugg er digg å gå med:) Spesielt å gå barbeint.

Jeg synes de er stygge, så stygge at de blir kule:)

Skrevet

Er du så usikker på deg selv og din kles-/skosmak at du må få bekrefta fra andre om det er stygt eller ikke?

Skrevet

Uggs er utrolig gode å gå med. Varme og deilig :) Men de er kanskje ikke så pene å se på nei.. Spesielt ikke når de er litt skjevtråkket bak. Med en ørliten knekk i knærne sklir man fort inn på plata..

Skrevet

Nei, du er ikke eneste, men hvorfor anonym?

Jeg synes de er urstygge, men de er sikkert deilige på foten. I mine øyne er ikke stygge sko kule heller, men ikke så nøye at alt skal være så fint og kult. Noen gang er praktisk og komfortabel viktigere. Men de har dårlig støtte, og egner seg dårlig her på nordvestlandet med mye fuktig vær, så derfor uaktuelle å kjøpe uansett.

Bor man et sted der det er tørt og kaldt er de sikkert greie nok, for de som ikke har lett for å tråkke over vel og merke....

Skrevet

Jeg har de fordi de er varme,ikke fordi de er pene ;)

Har fjellsko og,syns ikke de er fine heller.

Skrevet

Enig med anonym 11.38.

Skrevet

Enig med de to over jeg og..Har flere sko jeg ikke syns er fine,men som jeg har av praktiske årsaker.

Skrevet

De heter sikkert UGGS fordi de er UG(G)ly! Har aldri prøvd de selv, men det er noen sko jeg går med fordi de er gode og bryr meg ikke så mye om hvordan de ser ut. Regner med at UGGS er jævlig gode siden folk likevel går i de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...