Gå til innhold

lurer på om eg allerede er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

viss ikke mensen kommer i mårra tester eg...

det er jo ikke så gøy å ha blitt gravid når eg har tatt vaksina forrige mnd....hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få høre da!!

Så spennende.

Hvorfor tror du at du er gravid? Symptomer..?

Skrevet

Oi så spennende da. :) Husker deg godt vet du. :)

Det går nok helt fint med en liten en til nå, skal du se...om det viser seg å være en spire der i morgen.

:)

Skrevet

er ufattelig hissig, min mann ertet meg ganske kraftig hinn dagen og eg eksploderte, er hissig på alle....og eg er jo egentlig snill og grei, men det kan jo bare være litt ekstra mense hummør også:)

slapp i beina (blir alltid det hver gang eg er helt i begynnelsen av svangerskapet (men så lurer eg på om eg er litt små syk og da blir eg også slapp)

vondt i puppene (men det har en jo alltid før mensen også.....) er veldig usikker...

viss eg er gravid gråter eg...har jo tatt vaksina etter el.....er redd eg har ødelagt babyen min med den stygge vaksina:)

Skrevet

så flott at du prøver på nr 6:) sann helt i hemmelighet drømmer eg om 7 barn,men sier 5 stikk, vil ikke skremme min mann alt for mye, bare litt:)

har du skifta nick?

var du på råden til hilde?

Skrevet

tråden til hilde:)

Skrevet

Har skiftet nick ja. Var sikkert på Hilde-tråden også. Husker ikke, men tror det.

Skrev senest med deg her inne på bim rundt den tiden jeg ble gravid i år (mai-juni). Har fulgt med deg litt....

Vi prøver ikke på nr.6 lenger, for den ligger i magen min. :)

Termin i februar.

Spennende å se om du er gravid nå.

:))

Skrevet

Hei. Jeg testet pos igår og ble gravid bare et par dgr etter vaksine taking. har blitt beroliget med at det kommer til å gå bra. Lykke til med testen.

Skrevet

du må fortelle det gamle nicket ditt! eg er kjempe nysjerrig:) har sendt deg en pm også:)

Skrevet

til katta:) det var godt å høre:) eg bekymrer meg for alt:)

kem har sagt at det går bra? legen?

Skrevet
:)))))
Skrevet

huff, eg er ikke gravid like vell, tenkte meg det...

nå er eg glad fordi eg hadde bekymret med for vaksina i 9 mnd og kanskje litt til...

men eg er kjempe lei meg.... har så lyst å bli gravid....

nå venter eg bare på at den dumme mensen skal komme slik at vi kan komme i gang med å bli gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...