Gå til innhold

Har bestilt time til gravid-fotografering:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg gleder meg noe helt sykt! Skal bli så koselig å få foreviget den nydelige magen min!

Noen som har tips til hvordan bildene burde settes opp? Jeg veit jeg vil ha sort/hvit bilder, og at jeg skal vere naken på noen av de. Gleder meg!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestilt hel time eller fame gravid?

Tok fame gravid sist, var inne i max 10 min. "Hva har du tenkt?", da gjør vi det sånn og sånn."Hade". Ikke imponerende bilder akkurat...

Skrevet

Oij, nei her er det ikke hos fame. Skal inn til planleggingstime på forhånd også, så håper da det blir bedre enn det du beskriver? :S Hørtes veldig lite koselig ut!

HI

Skrevet

Får man tatt slike gravidbilder hos en "vanlig" fotograf?

Skrevet

Ja, de fleste fotografer tar gravidbilder. Man kan jo sjekke det på nettet, som regel så står det hva fotografen tilbyr på hjemmesiden. Jeg har også vært, tok ikke nakenbilder, men ble kjempe fornøyd med bildene, det var en slik kampanje der fotograferingen var gratis. Jeg var vel inne over en time. Tok bilder sammen med samboeren min og datteren min. De ble så fine at jeg gleder å få dem i hus:) Lykke til

Skrevet

Jeg skal ta de hos en vanlig fotograf, men de har utstillingsbilder på nettsidene sine av nydelige gravidebilder de har tatt før, så var derfor jeg valgte de. Jeg skal da nevne at jeg ikke er verdens mest fotogene person, men føler meg så vakker nå når jeg er gravid at jeg vil ha et minne om det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...