Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hvor var dere første jula med ny baby? Ikke aktuelt for oss før til neste år, men jeg har et intenst ønske om å være sammen med mine foreldre neste år. På min samboers side kommer det 2 barnebarn i løpet av 2010 - er jeg da urimelig hvis jeg har veldig lyst til å være sammen med min familie, som kun får ett (første barnebarnet)?
millie+2klumper Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 vi var hos mine foreldre:). Jeg hadde lyst til det og samboeren synst det var greit:). Var litt fordi at min søster og de var der det året og jeg vil at vi skal feire jul der det året de er der. Så denne julen blir det til svigermor. Bølir litt rart. Ikke helt det samme;). Men må jo være rettferdig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Vi feiret julen i vårt eget hjem begge gangene. Kjempe koselig. Orker ikke å feire borte når vi er egen familie, de kan heller komme til oss.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Vi var hjemme hos min far. Babyen var bare 2 måneder, så ville ikke begynne å reise med henne da. Ville isåfall vært en over 7 timer lang tur, siden foreldrene hans bor i utlandet.
Mamma til gutt 05 Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Vi var annet hvert år hos mine og samborers familie før vi fikk guttungen. Så det året han var født var det svigers vi var hos, da var gutten bare 14 dager.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Vi har siden vi ble sammen vært annenhvert år hos min manns familie og min familie. Og vi feiret da jul hos den familien som hadde "sin tur".
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Vi var hos svigers første julen med nr 1. Og det blir svigers i år også, første julen til minste. Er hos mne/hans foreldre annenhvert år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Vi skal feire hos oss, men det er fordi jeg feiret hos dem i fjor ;P MEN: Siden barnet kommer nå snart (2 dager over i dag...), har jeg lurt på om vi ikke skal dele opp jula som vi har gjort de andre gangene. (Reise til dem i romjula) Godt å få ro... Samtidig er jeg redd for at svigerforeldrene kan bli veldig skuffet om de evt. ikke får feiret høytiden med det nye barnebarnet sitt! Vanskelig! Men det jeg skulle si, egentlig, var at om du kommer til å føde tett opp mot jul eller der omkring, synes jeg egentlig det er greit at mors ønske blir fulgt. Kommer jo litt an på formen din, selvfølgelig, men det er jo DU som har vært igjennom en tøff fødsel...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Vi har en på 3mnd og skal feire vår første jul hjemme som en familie, starte våre egne tradisjoner
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Første jula med eldste var vi hjemme og inviterte både mine og hans foreldre til oss.
-MtG- Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Vi ble sammen i slutten av november og feiret ikke sammen den første julen:) Året etter var gutten vår 2,5 mnd gammel og jeg var litt sleip og fant ut at vi da skulle feire med hans familie fordi det ville være mye morsommere med jul nårgutten var 1 årog da kunne vi være sammen med familien min:P Vi er annen hvert år hosmine og hans foreldre og jeg er veldig fornøyd med at vi skalværehosminei årnårminsten er 11 mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Første jula med baby feiret vi alene, hjemme hos oss selv, siden hun bare var 1 mnd gammel. For tidlig å reise noe sted, og for tidlig å ha julegjester på overnatting(dessuten var det ingen som spurte heller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå