Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Han er egentlig den vanskeligste av alle... Han skal få treningsdress fra mine foreldre, sparkesykkel fra søster og ett eller annet fra oss... Han ønsker seg ikke klær, men finner ikke på noe annet han vil ha. Og han har faktisk ikke alt i verden heller, hehe. Lego har vært en hit frem til nå, men så begynte mor å handle inn i tillegg (ørliten konkurranse tror jeg;), så nå har han masse hos oss, og alt det andre i tillegg hos mor. Nok lego med andre ord. Han liker å lese, men jeg har en følelse av at han får en del bøker hos en del andre. DVDer får vi liksom aldri tid til å se - også skal det jo være en litt stor pakke fra oss da. Datteren vår får dukkevogn og lekekjøkken (kjøpt på salg til 200,- til sammen) - så pris betyr ikke allverden. Ski og sånt har han. Så hva ender dere opp med til gutter i den alderen?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Hva liker han da? Er det ingenting han ønsker seg om du spør? Noe på fritiden han holder på med? Noen ting han kunne trengt til rommet sitt? Bilett til en konsert, show eller noe sånn han kunne likt å gå på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå