Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Får besøk av svigerfamilie i dag. I utgangspunktet kjempekoselig - men jeg er gravid i 6.mnd og spyr enda! Min svigersøster er også gravid, og har også vært veldig dårlig. Nå derimot føler hun seg bedre, så da passet det veldig godt for DEM å komme på besøk. Kjenner det som en kjempefrustrasjon at de "presser" seg på. Samboeren min sa at jeg var fortsatt veldig dårlig, og spydde flere ganger om dagen - og da synes jeg de kunne tatt hintet. I allefall når de selv kjenner til hvordan det er å være så dårlig. Er litt irritert på min egen samboer også, for synes han kunne sagt det ikke passet så godt denne helga. Det er litt enklere for han å si ifra til sin egen familie.. Nå må jeg leve en hel helg med èn person sovende på sofaen, og to på gjesterommet. Må igjennom stua for å komme til toalettet - som ligger vegg i vegg med gjesterommet. Blir digg med nattspying nå.. Sånn, da fikk jeg blåst ut litt.. Nå er det bare å begynne på den helvettes ryddinga! God fredag den 13. til dere alle!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Da tror jeg at jeg hadde hatt en bøtte med litt vann i på rommet som jeg kunne spydd i. Rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Ah- slitsomt med gjester når man bare vil ligge i ro, og få vrengt tarmene når d kommer. Hadde besøk ei uke av familie når jeg var på det kvalmeste, de viste også om dette på forhånd. Din svigerfam er advart, de tar ikke hint. Da får de bare høre på spylyder, og overse rot i huset. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Uff kjære deg All medlidenhet. Lå med hyperemesis i par mnd hvor en stadig insisterte på å komme på besøk. Forsøkte pent å si fra at jeg ikke var godt selskap uten at dette nyttet. Jobber enda med å kunne si en real;"sorry orker ikke" Uff føler med deg, rydde i seg selv er kjedelig nok, med under sånn kvalme er det tortur!!! Har en mann selv og som ikke klarer å si fra om ting til sin fam(som da faren dro frem bilder av eksene hans, og spurte hvorfor det ikke ble noe mer mellom han 'og hun spanske':P). Men det var en helt annen historie;)) Ville egentlig bare si jeg føler med deg! Masse lykke til! Prøv å si tidlig i det de alle er samlet at du er så dårlig at du til tider bare må trekke deg litt tilbake (senga) i det de værste kvalme bølgene rir deg, så håper jeg at dette vil gjøre helgen litt mer utholdende for deg. Masse gode ønsker fra meg:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Hvorfor kan ikke du sove på gjesterommet? Er jo nærmere doen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Du sier noe der! Jeg er vel litt privat av meg, ønsker å sove i min egen seng. Men med bøtte ved senga, skal det vel gå greit. Må bare stålsette meg nå. Prøve å være blid og hyggelig resten av helga.. Utrolig hvor bra ting kan bli av litt medlidenhet HI
Tilbud med 2 ute Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme sist svangerskap så vet hvordan det er. Hadde poser rundt omkring i leiligheten for å spy i, var ikke alltid jeg rakk doen. Dessuten hadde jeg ofte ikke energi til å stå opp i det hele tatt, så lå ofte i senga og spøy i pose (sånne sorte hundeposer som jeg knøyt igjen) fungerte faktisk ok med tanke på situasjonen. Så hadde jeg alltid vann og salte kjeks i nærheten. Så det kan du jo gjøre. Ellers så hadde jeg bare driti i å rydde og slappet av. Så når svigers kommer kan du ligge på sofaen mens de gjør alt rundt deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå