Tired mama Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg har søkt på Brønnøysund, men der får man vel bare opp de bilene det er heftelser på?? I gata vår er det trangt med parkering, og besøkende henstilles til å parkere på plassen i enden av gata. Nå har det i et par uker stått en fremmed bil rett utenfor hos oss. Den "spiser" altså opp litt av beboernes plasser. Bilen hører ikke til noen av oss. Og siden den har stått der pal i noen uker, kunne den i hvert fall stått på plassen i enden av gata!!! Hvordan kan vi finne ut hvem som er eier av bilen? Går det an å ringe Biltilsynet og få det opplyst derfra?
Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Ja, du kn ringe Biltilsynet. Jeg gjorde det en gang en fremmed bil sto parkert i hagen min.
Gjest amandine Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Ring politiet, du kan jo anta at bilen er stjålet? Kanskje noen faktisk leter etter den? Jeg hadde blitt veldig glad om det var min bil som var vekk og noen tok ansvar!
Pooh Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Det går an, ja. Send kodeord REGNR og bilnummeret til 2282. )
Neijasså... Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Kjøretøyopplysninger via SMS Statens vegvesen tilbyr nå kjøretøyopplysninger via SMS. Ved å sende REGNR til 2282 vil du etter kort tid motta opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet. Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding.
Tired mama Skrevet 13. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2009 Tusen takk, jenter!! Da skal jeg gjøre det!! :-) Om jeg finner nummeret til eieren av bilen, burde en slik telefon komme fra styret eller kan jeg like gjerne ringe eieren?
Gjest amandine Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Var derfor jeg hadde ringt politiet, for hva skal du gjøre med nummeret? jeg hadde nok iallefall spilt ballen over til styret om du har et sånt.
Tired mama Skrevet 13. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2009 Hei igjen. Fant nå ut av det........... Æsj.... Han som eier bilen bor visst i gata likevel, men helt bortest. Sikkert nyinnflyttet da! Men har DET gamle skrapet av en bil!!! Og den har stått pal i flere uker!! Jaja... Da er det vel ikke noe å gjøre med uansett. Derfor var det godt jeg sjekket opp navnet selv før jeg tok kontakt med politiet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå