Gå til innhold

Det stikker nederst i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 måneder på vei, og når har jeg det siste døgnet hatt tidvis ganske vondt nederst i magen. mest på venstre siden, men litt på høyre også. Er konstant tissetrengt. Har sjekket for urinveisinfeksjoner, men det var negativt.

Er det bare babyen som presser/sparker på blæren, eller er det noe galt, tror dere?

Vanskelig å komme til lege/jordmor før helgen nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det samme?

Kanskje noen som kan "se" hva som er galt, ettersom de innleggene i alle fall får svar....

Skrevet

Hei.. Jeg har hatt det akkurat likt noen ganger i det siste, stikker skikkelig nederst i magen, midt på ca.. og tisser hele tiden. Er i uke 24. Men var hos jordmor i går og urinen var helt fin, tror det bare er babyen som styrer litt :)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Hadde det sånn i begge svangerskapene. Med meg var det båndene som holder fast livmoren som strakk på seg når livmoren vokste. Men hvis det er veldig vondt og du er usikker, kan du jo høre med legen. For å få utelukket at det kan være noe med f.eks eggstokkene. Jeg hadde vondt der med trusekanten ihvertfall, stakk når jeg bøyde meg, hostet osv.

Skrevet

"Godt" å høre at det er andre som har det likt, selv om det jo ikek er så kjekt. Satser på at det bare er babyen hos meg og, så får jeg heller oppsøke lege over helgen hvis det ikke blir bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...